زمان جاری : سه شنبه 19 تیر 1403 - 2:05 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 519
نویسنده پیام
erfan051 آفلاین



ارسال‌ها : 244
عضویت: 25 /1 /1392
تشکر شده : 6
Remote Desktop از طریق اینترنت بدون نیاز بهIP Valid

همانطور که می دانید با داشتن یک IP معتبر یا Valid در اینترنت و ست کردن آن بر روی یک کامپیوتر، از هر جای دنیا فقط با دسترسی به اینترنت از طریق *** می توان به صورت Remote به آن کامپیوتر وصل و با آن شبکه شد. البته Remote وصل شدن به یک کامپیوتر از طریق Dial-up هم ممکن است اما به نسبت *** از امنیت کمتری برخوردار بوده و حد اکثر سرعت ارتباطی 56Kbps می باشد. 

دراینجا روشی بسیار ساده را عنوان می کنیم که با آن می توانید از طریق اینترنت به یک کامپیوتر، بدون اینکه نیاز داشته باشید Valid IP روی آن ست کنید به صورت Remote دسترسی داشته باشید.

برای این منظور کافیست در وب سایت www.gotomypc.com یک Account ایجاد کنید و سپس نرم افزاری که خود سایت در اختیار شما قرار می دهد را دانلود و نصب نمائید. سپس کامپیوتری که این نرم افزار را بر روی آن نصب کرده اید این قابلیت را دارد که از هر نقطه ای تنها با استفاده از اینترنت به آن وصل شده و از منابع آن استفاده نمایید. 

برای وصل شده به این کامپیوتر کافیست در هر کجا که هستید وارد سایت فوق شوید و در آن با Account خود Log In کنید و سپس صفحه ای همانند برنامه Remote Desktop که در ویندوز موجود می باشد باز می شود که توسط آن شما کنترل کامپیوتری که نرم افزار را روی آن نصب کرده اید و Account خود را به آن معرفی کرده اید را در دست می گیرید و می توانید از تمامی منابع آن مانند هارد دیسک، پرینتر و ... استفاده نمایید.

استفاده از این سایت برای یک ماه رایگان می باشد و در صورت تمایل برای استفاده بیشتر باید هزینه ای را که تقریباً معادل 12 پوند در ماه هست را بپردازید. در اینجا می توانید دمویی از نحوه کار این سیستم را مشاهده کنید.

البته سرویس نسبتا جدید Microsoft Mesh هم امکانات مشابهی را به صورت رایگان ارائه می دهد که از سرعت و کیفیت پایین تری برخوردار است.


پنجشنبه 02 خرداد 1392 - 18:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین




ارسال‌ها : 305
عضویت: 13 /12 /1397

پاسخ : 1 RE Remote Desktop از طریق اینترنت بدون نیاز بهIP Valid

قبلا در مقاله ای به طور جداگانه به برند نوکس پرداخته ایم و در این مقاله تصمیم داریم شما را با چند محصول پرفروش از این برند بی نظیر آشنا کنیم. لطفا همراه ما باشید.

روغن پردی ژیوز برند نوکس

مناسب صورت، بدن و مو

روغن سبک و کم چرب برای ایجاد پوستی نرم، لطیف و موهایی ابریشمی

مغذی، نرم کننده و ترمیم کننده

پیشگیری از ترک های پوستی

آنتی اکسیدان و محافظ

مناسب برای هر نوع پوست

روغن برنزه کننده با آفتابspf10 برند نوکس

روغن برنزه با آفتاب SPF10 نوکس علاوه برمحافظت پوست در برابر اشعه های UVA & UVB و حرارت بالا سبب ایجاد رنگ برنزه و درخشان پوست شما خواهد شد.

این محصول فاقد الكل و روغن هاي معدنی میباشد که رطوبت پوست را حفظ خواهد کرد و آن را تغذیه میکند.

روغن برنزه با آفتاب SPF10 نوکس با رايحه پرتقال شيرين ، تيار و وانيل از پیری پوست جلوگیری میکند.

فوم پاک کننده صورت برند نوکس

ویژگی های لوسیون پاک کننده صورت و دور چشم نوکس

همراه با عوامل التیام بخش و نرم کننده پوست

مناسب پوست های نرمال، خشک و حساس

لوسیون پاک کننده صورت و دور چشم

مرطوب کننده و مغذی

ملتینگ کرم ضدچروک و سفت کننده ی بدن برند نوکس مشخصه ها:

-فرم دهنده و ضد چروک

- مرطوب کننده و نرم کننده

- ضد افتادگی پوست بدن (ران، شکم، بازوها و غیره)

- مناسب برای هر نوع پوست

کرم دورچشم برند نوکس ویژگی ها:

-ضد چروک ، تیرگی و پف دور چشم

-حاوی ترکیبات کاملا گیاهی با عملکرد مشابه بوتاکس

-پیشگیری از ایجاد چروک در اثر استرس

نوکسلنس روز برند نوکس

اکلت روز نوکسلنس نوکس

یک محصول ضد چروک مناسب برای هر نوع پوست ، برطرف کننده خطوط عمیق

میباشد. این محصول که پر کننده خطوط پوست است سبب افزایش حجم پوست میشود.

اکلت روز نوکسلنس نوکس نرم کننده و شفاف کننده بی نظیری است که سبب حفظ جوانی و زیبایی شما خواهد شد.

نوکسلنس دتوکس شب برند نوکس

نسل جدید از ضد چروکها با 10 ترکیب انحصاری مناسب برای هر نوع پوست و بازسـازنده همراه با عوامل سم زدای قوی

پردی ژیوز کرم ضدآفتابDD برند نوکس

مشخصه ها :

ضد آفتاب، مرطوب کننده و انرژی بخش پوست

- همراه با عوامل ضد چروک و آنتی اکسیدان

- مناسب برای هر نوع پوست

خرید محصولات برند نوکس در داروخانه آنلاین

معرفی برندهای محصولات نوکسدارو خانه آنلاین دکتر علیزاده :

برند نوکس-برند لیراک-برند نوروا-برند ایزدین-برند کیو وی-برند اوریاژ-برند کدلی-برند الیوکس-برند پرودرما-برند رگال -برند اوتی-برند ژا ک آندرل


چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 15:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol آفلاین




ارسال‌ها : 107
عضویت: 20 /12 /1398

پاسخ : 2 RE لوازم جانبی خو د و

الو آپشن یک مرکز تخصصی در ارائه لوازم جانبی خودرو است که در بازار ایران برای خریداران قطعات خودرو جایگاه متمایزی در بین رقبا دارد.

وب سایت الو آپشن

نیز در ارائه خدمات برای

لوازم جانبی خودرو

به صورت آنلاین عمل کرده و متقاضیان میتوانند لوازم مورد نیاز را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل نیز دریافت نمایند. لوازم جانبی خودرو در مجموعه الو آپشن به صورت اصل و اورجینال ارائه میشود و مشتریان محترم میتوانند با خیال راحت

لوازم یدکی رنو

،

ضربه گیر کمک فنر تالیسمان

و بسیاری دیگر از قطعات را از این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری دریافت نمایند.مجموعه الو آپشن لوازم یدکی و آپشن های مختلف خودروها را با سرعت بالا بعد از ثبت شدن در سایت به دست مشتریان میرساند و با اعزام کارشناسان متبحر به نصب و تعمیر نیاز متقاضیان نیز میپردازد.ضمانت برای اصل بودن کالاها، قطعات و لوازم جانبی خودرو در سایت الو آپشن ارائه میگردد. رفع نیازهای مشتریان در کمترین زمان ممکن از خدمات برجسته الو آپشن در تامین قطعات خودرو و لوازم جانبی آن به شمار میرود.

دیگر محصولات مرتبط:

تجهیزات جانبی رنو تالیسمان


پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 12:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol آفلاین




ارسال‌ها : 107
عضویت: 20 /12 /1398

پاسخ : 3 RE دوربین مدار بسته دام

یا گنبدی شکل که معمولا بر روی سقف نصب می گردد ( براکتهای دیواری نیز برای این مدل موجود میباشد) . کاور گنبدی شکل ، ظاهری زیبا به دوربین دام بخشیده که باعث میگردد در محیط های داخلی اداری و تجاری مورد توجه قرار گیرد . البته در بعضی مدل ها ی این دوربین از کاورهای weather proof ( ضد آب ) و کاور های Vandal ( ضد ضربه ) استفاده شده که نصب آن در محیط های باز ( Out Door ) امکان پذیر میکند.

در گذشته دوربین مداربسته دام از تکنولژی بالایی بهره نمیبردند . ولی اکنون در نمونه های جدید تقریبا تمامی قابلیت ها و تکنولژِی های یک دوربین box type به ظاهر زیبای آن اضافه شده که به این دوربین جایگاه خاصی را در سیستم های نظارت تصویری داده است.

در گذشته این نوع از دوربینها از تکنولوژی بالایی بهره نمیبردند . ولی اکنون در نمونه های جدید تقریبا تمامی قابلیت ها و تکنولژِی های یک دوربین box type به ظاهر زیبای آن اضافه شده که به این دوربین جایگاه خاصی را در سیستم های نظارت تصویری داده است.

مزایای دوربین مداربسته دام

نصب آسان: اکثر دوربین

های مداربسته دامبا دو یا سه پیچ نصب میشوند. به علاوه به راحتی می*توانید دوربین مداربسته دام را روی سطوح افقی و عمودی، مانند دیوار و سقف، ثابت کنید

ضدخرابکاری بودن: دوربین مداربسته دام روکشی از پلاستیک سخت دارد که از آن در برابر خرابکاری محافظت می*کند

مطالب مرتبط در سایت آموت

دوربین مداربسته دید در شب

سیستم اعلام حریق

دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته پلاک خوان

سیستم کنترل تردد

دوربین مداربسته مادون قرمز

دزدگیر پارادوکس

دزدگیر سیم کارتی - دزدگیر

سیستم اعلام حریق سایان


پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 12:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol آفلاین




ارسال‌ها : 107
عضویت: 20 /12 /1398

پاسخ : 4 RE سایت ترجمه رسمی فرانسه

مدارک و اسناد براي ارائه به سازمان هاي مربوطه به روند کار در خارج از کشور و سفارت مورد نظر، يکي از کارهايي مي باشد که دغدغه افراد را در تشکيل مي دهد.

روندي مختصر و کامل در مورد مراحل ترجمه‌ رسمي فرانسه :

مدرکي که براي

ترجمه رسمي فرانسه

در اختيار موسسه مترجم قرار مي دهيد، بايداصل مدارک و اسناد شما با مهر و امضاي رسمي سازمان يا ارگان صادر کننده آن مدرک باشد. اسناد کپي يا آنهايي که کپي برابر اصل هستند ترجمه رسمي نمي شوند.

اين اسناد بايد به يک دارالترجمه رسمي فرانسه سپرده شود و آنها مراحل ترجمه را براي شما انجام مي دهند؛ به اين صورت که شما اجازه ترجمه رسمي فرانسه اسناد خود را به صورت شخصي يا ارائه آن به افراد يا موسسات غير رسمي را نداريد. مهر و امضاي دارالترجمه رسمي فرانسه براي تاييد ترجمه شما ضروري مي باشد.

نکات مهم بعد از دريافت

ترجمه رسمي فرانسه

مدارک :

برخي از دارالترجمه هاي رسمي فرانسه ، مسئوليتي در قبال اشتباهات بوجود آمده در ترجمه مدارک شما پس از تحويل را ندارند، پس از تحويل مدارک و قبل از تحويل آن به قوه قضائيه، آن را به دقت مطالعه کنيد و ايرادات را به مرکز مورد نظر اطلاع دهيد تا اصلاحات انجام بشود.

اشتباهاتي از قبيل تاريخ، شماره، معدل، املاي نام و نام خانوادگي و ......، اشکالات رايج در ترجمه هاي رسمي ا فرانسه مي باشند.

صيانت از اسنادي که در اختيار ما قرار مي گيرند همواره از اولويت هاي مديريت دارالترجمه رسمي آريان مي باشد و کليه اصول نظارتي با بالاترين استانداردها در اين دفتر انجام مي شود تا اطمينان کامل براي مشتريان عزيز دارالترجمه رسمي فرانسه آريان فراهم آيد.

دارالترجمه رسمي آريان با شماره ثبت دفتر ترجمه رسمي شماره 55 قوه قضاييه يکي از با سابقه ترين و قديمي ترين دفاتر ترجمه رسمي ثبت شده در کشور مي باشد.. دارالترجمه رسمي آريان با کادري مجرب از مترجمان، کارشناسان و متخصصان زبان فرانسه و با بهره گيري از مترجمين رسمي مجرب قوه قضاييه خدمات ترجمه رسمي مدارک به زبان فرانسه, دارالترجمه رسمي فرانسه را با کيفيتي در سطح جهاني در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهد.

خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمي آريان شامل ترجمه رسمي مدارک و اخذ کليه تاييدات مربوط به ترجمه رسمي مدارک از ارگان ها و سازمان هاي مرتبط مي باشد. کادر مجرب دارالترجمه رسمي آريان با تلاش مستمر ارائه اين خدمات را در کمترين زمان با مناسب ترين قيمت و بالاترين دقت و کيفيت در اختيار شما مشتريان عزيز قرار مي دهد.

ساير خدمات

دارالترجمه رسمي آريان

ترجمه رسمي آلماني


پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 13:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol آفلاین




ارسال‌ها : 107
عضویت: 20 /12 /1398

پاسخ : 5 RE لوازم جانبی خو د و

[font=tahoma, Roboto, sans-serif]وب سایت الو آپشن

نیز در ارائه خدمات برای

لوازم جانبی خودرو

به صورت آنلاین عمل کرده و متقاضیان میتوانند لوازم مورد نیاز را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل نیز دریافت نمایند. لوازم جانبی خودرو در مجموعه الو آپشن به صورت اصل و اورجینال ارائه میشود و مشتریان محترم میتوانند با خیال راحت

لوازم یدکی رنو

،

[font=tahoma, Roboto, sans-serif]ضربه گیر کمک فنر تالیسمان

[font=tahoma, Roboto, sans-serif]و بسیاری دیگر از قطعات را از این مجموعه به صورت آنلاین و حضوری دریافت نمایند.مجموعه الو آپشن لوازم یدکی و آپشن های مختلف خودروها را با سرعت بالا بعد از ثبت شدن در سایت به دست مشتریان میرساند و با اعزام کارشناسان متبحر به نصب و تعمیر نیاز متقاضیان نیز میپردازد.ضمانت برای اصل بودن کالاها، قطعات و لوازم جانبی خودرو در سایت الو آپشن ارائه میگردد. رفع نیازهای مشتریان در کمترین زمان ممکن از خدمات برجسته الو آپشن در تامین قطعات خودرو و لوازم جانبی آن به شمار میرود.

دیگر محصولات مرتبط:

تجهیزات جانبی رنو تالیسمان


چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 12:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol آفلاین




ارسال‌ها : 107
عضویت: 20 /12 /1398

پاسخ : 6 RE سایت ترجمه رسمی فرانسه

ترجمه رسمي فرانسهمدارک و اسناد براي ارائه به سازمان هاي مربوطه به روند کار در خارج از کشور و سفارت مورد نظر، يکي از کارهايي مي باشد که دغدغه افراد را در تشکيل مي دهد. روندي مختصر و کامل در مورد مراحل ترجمه‌ رسمي فرانسه : مدرکي که براي ترجمه رسمي فرانسهدر اختيار موسسه مترجم قرار مي دهيد، بايداصل مدارک و اسناد شما با مهر و امضاي رسمي سازمان يا ارگان صادر کننده آن مدرک باشد. اسناد کپي يا آنهايي که کپي برابر اصل هستند ترجمه رسمي نمي شوند. اين اسناد بايد به يک دارالترجمه رسمي فرانسه سپرده شود و آنها مراحل ترجمه را براي شما انجام مي دهند؛ به اين صورت که شما اجازه ترجمه رسمي فرانسه اسناد خود را به صورت شخصي يا ارائه آن به افراد يا موسسات غير رسمي را نداريد. مهر و امضاي دارالترجمه رسمي فرانسه براي تاييد ترجمه شما ضروري مي باشد. نکات مهم بعد از دريافت ترجمه رسمي فرانسهمدارک : برخي از دارالترجمه هاي رسمي فرانسه ، مسئوليتي در قبال اشتباهات بوجود آمده در ترجمه مدارک شما پس از تحويل را ندارند، پس از تحويل مدارک و قبل از تحويل آن به قوه قضائيه، آن را به دقت مطالعه کنيد و ايرادات را به مرکز مورد نظر اطلاع دهيد تا اصلاحات انجام بشود. اشتباهاتي از قبيل تاريخ، شماره، معدل، املاي نام و نام خانوادگي و ......، اشکالات رايج در ترجمه هاي رسمي ا فرانسه مي باشند. صيانت از اسنادي که در اختيار ما قرار مي گيرند همواره از اولويت هاي مديريت دارالترجمه رسمي آريان مي باشد و کليه اصول نظارتي با بالاترين استانداردها در اين دفتر انجام مي شود تا اطمينان کامل براي مشتريان عزيز دارالترجمه رسمي فرانسه آريان فراهم آيد. دارالترجمه رسمي آريان با شماره ثبت دفتر ترجمه رسمي شماره 55 قوه قضاييه يکي از با سابقه ترين و قديمي ترين دفاتر ترجمه رسمي ثبت شده در کشور مي باشد.. دارالترجمه رسمي آريان با کادري مجرب از مترجمان، کارشناسان و متخصصان زبان فرانسه و با بهره گيري از مترجمين رسمي مجرب قوه قضاييه خدمات ترجمه رسمي مدارک به زبان فرانسه, دارالترجمه رسمي فرانسه را با کيفيتي در سطح جهاني در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهد. خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمي آريان شامل ترجمه رسمي مدارک و اخذ کليه تاييدات مربوط به ترجمه رسمي مدارک از ارگان ها و سازمان هاي مرتبط مي باشد. کادر مجرب دارالترجمه رسمي آريان با تلاش مستمر ارائه اين خدمات را در کمترين زمان با مناسب ترين قيمت و بالاترين دقت و کيفيت در اختيار شما مشتريان عزيز قرار مي دهد. ساير خدمات دارالترجمه رسمي آريان ترجمه رسمي آلماني

ترجمه رسمي انگليسي


دوشنبه 11 فروردین 1399 - 21:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol آفلاین




ارسال‌ها : 107
عضویت: 20 /12 /1398

پاسخ : 7 RE سایت ترجمه رسمی فرانسه

[font=Tahoma, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]ترجمه رسمي فرانسه مدارک و اسناد براي ارائه به سازمان هاي مربوطه به روند کار در خارج از کشور و سفارت مورد نظر، يکي از کارهايي مي باشد که دغدغه افراد را در تشکيل مي دهد.

روندي مختصر و کامل در مورد مراحل ترجمه‌ رسمي فرانسه :

مدرکي که براي ترجمه رسمي فرانسه در اختيار موسسه مترجم قرار مي دهيد، بايداصل مدارک و اسناد شما با مهر و امضاي رسمي سازمان يا ارگان صادر کننده آن مدرک باشد. اسناد کپي يا آنهايي که کپي برابر اصل هستند ترجمه رسمي نمي شوند.

اين اسناد بايد به يک دارالترجمه رسمي فرانسه سپرده شود و آنها مراحل ترجمه را براي شما انجام مي دهند؛ به اين صورت که شما اجازه ترجمه رسمي فرانسه اسناد خود را به صورت شخصي يا ارائه آن به افراد يا موسسات غير رسمي را نداريد. مهر و امضاي دارالترجمه رسمي فرانسه براي تاييد ترجمه شما ضروري مي باشد.

نکات مهم بعد از دريافت ترجمه رسمي فرانسه مدارک :

برخي از دارالترجمه هاي رسمي فرانسه ، مسئوليتي در قبال اشتباهات بوجود آمده در ترجمه مدارک شما پس از تحويل را ندارند، پس از تحويل مدارک و قبل از تحويل آن به قوه قضائيه، آن را به دقت مطالعه کنيد و ايرادات را به مرکز مورد نظر اطلاع دهيد تا اصلاحات انجام بشود.

اشتباهاتي از قبيل تاريخ، شماره، معدل، املاي نام و نام خانوادگي و ......، اشکالات رايج در ترجمه هاي رسمي ا فرانسه مي باشند.

صيانت از اسنادي که در اختيار ما قرار مي گيرند همواره از اولويت هاي مديريت دارالترجمه رسمي آريان مي باشد و کليه اصول نظارتي با بالاترين استانداردها در اين دفتر انجام مي شود تا اطمينان کامل براي مشتريان عزيز دارالترجمه رسمي فرانسه آريان فراهم آيد.

دارالترجمه رسمي آريان با شماره ثبت دفتر ترجمه رسمي شماره 55 قوه قضاييه يکي از با سابقه ترين و قديمي ترين دفاتر ترجمه رسمي ثبت شده در کشور مي باشد.. دارالترجمه رسمي آريان با کادري مجرب از مترجمان، کارشناسان و متخصصان زبان فرانسه و با بهره گيري از مترجمين رسمي مجرب قوه قضاييه خدمات ترجمه رسمي مدارک به زبان فرانسه, دارالترجمه رسمي فرانسه را با کيفيتي در سطح جهاني در اختيار مشتريان عزيز قرار مي دهد.

خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمي آريان شامل ترجمه رسمي مدارک و اخذ کليه تاييدات مربوط به ترجمه رسمي مدارک از ارگان ها و سازمان هاي مرتبط مي باشد. کادر مجرب دارالترجمه رسمي آريان با تلاش مستمر ارائه اين خدمات را در کمترين زمان با مناسب ترين قيمت و بالاترين دقت و کيفيت در اختيار شما مشتريان عزيز قرار مي دهد.

ساير خدمات دارالترجمه رسمي آريان

ترجمه رسمي آلماني

ترجمه رسمي انگليسي

 


دوشنبه 18 فروردین 1399 - 14:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | Remote Desktop از طریق اینترنت بدون نیاز بهIP Valid | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS