loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 209 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار WinArchiver 2.6 ابزاری پیشرفته و قابل اعتماد به منظور اجرا، ساخت و مدیریت فایل های آرشیوی می باشد. از انواع مختلف فرمت های آرشیوی مانند zip ،rar ،۷z ،iso و سایر فرمت های مشهور پشتیبانی می کند. به علاوه به کمک این نرم افزار می توان فایل آرشیو را بر روی یک درایو مجازی مانت کرد. WinArchiver از انواع فایل ها پشتیبانی می کند.

 

WinArchiver نرم افزار فشرده ساز قدرتمند WinArchiver 2.6 قابل حمل

 

nero بازدید : 204 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

My Drivers Professional Edition یک نرم افزار بسیار کم حجم و ساده برای گرفتن نسخه پشتیبان از تمام درایورهای نصب شده در کامپیوتر می باشد . اگر در پیدا کردن درایور های خود و نصب آن ها به مشکل بر می خورید این نرم افزار یک نرم افزار مفید برای شما خواهد بود فقط با دو کلیک ساده از درایورهای خود نسخه پشتیبان گرفته و پس از نصب مجدد ویندوز آن ها را استخراج کنید .هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

My Drivers Professional Edition پشتيبان گيري از اطلاعات درايور هاي سيستم با My Drivers Professional Edition v5.01.3696

 

nero بازدید : 243 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

PowerArchiver یک نرم افزار قدرتمند می باشد که تمامی امکانات یک نرم افزار فشرده سازی ساده در خود دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به خواندن و استخراج بسیاری گروه خاصی از فرمت های فشرده شده پرداخته و همچنین قادر به ساخت آرشیو های فشرده در فرمت های مختلف می باشید. این نرم افزار از فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ and BZIP2 پشتیبانی می کند. قابلیتی که این نرم افزار را نسبت به دیگر نرم افزارها در زمینه فشرده سازی متمایز می کند، قابلیت ها و ابزارهای متنوع و بسیار زیادی می باشند که اکثر نیازهای شما را در این زمینه برطرف می نمایند.

 

PowerArchiver فشرده سازی فوق حرفه ای با PowerArchiver 2011 v12.12.01 (قابل حمل)

 

nero بازدید : 258 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

nero بازدید : 229 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. 

قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. 

ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

powerarchiver فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,807
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,063
  • بازدید ماه : 5,063
  • بازدید سال : 168,448
  • بازدید کلی : 828,064