loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 659 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Athletics Summer Sports

حالا که رقابت های جذاب و نفس گیر المپیک لندن 2012 در حال جریان است خوب است که بازی های المپیک را روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نیز داشته باشید و با دوستانتان به رقابت بپردازید. در این بازی 30 مسابقه جداگانه مانند تیراندازی، شنا، دوچرخه سواری، وزنه برداری، دوی صد متر، پرتاب چکش، پرتاب نیزه، شمشیر زنی و بسیاری بازی های دیگر وجود دارد که می توانید در 5 رقابت نفس گیر با دیگران به رقابت بپردازید. یک ویژگی منحصر به فرد این بازی این است که می توانید بر روی یک دستگاه با دوستتان به طور همزمان به بازی دونفره بپردازید. 

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 177 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

NinJump

اگر به بازی های رکوردی و پایان ناپذیر برای رقابت با دوستانتان علاقه دارید پرش نینجا یا NinJump گزینه مناسبی است. در این بازی شما در نقش نینجایی هستید که بین آپارتمان های بلند از روی دیوار ها به سرعت بالا می روید و از روی دیوار یک ساختمان به روی دیوار ساختمان مجاور می پرید. در بین راه می توانید پرنده های خشمگین و سنجاب ها را نابود کنید و حواستان به موانع مسیر هم باشد. شما در این راه تنها نیستید و نینجا های رقیب هم در سر راهتان قرار می گیرند که باید با پرتاب تیغه های نینجایی و بمب ها از شر آنها خلاص شوید. با کشتن سه دشمن از هر نوعی قابلیت Mega Jump را پیدا می کنید و می توانید بهتر و بیشتر بپرید.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 555 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Jetpack Joyride

در بازی Jetpack Joyride شما یک جت‌پک را به کمر بسته‌اید و سفر خود را آغاز می‌کنید. کم‌کم جت‌پک‌های بیشتری را به دست می‌آورید و می‌توانید با استفاده از آنها سفر کنید و دشمنان خود را نابود کرده و امتیازات بازی را کسب کنید. همچنین با خرید گجت‌های مختلف قابلیت‌هایی مانند اسلحه‌های جدید و تله‌پورت نیز بدست می‌آورید.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 257 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر از علاقمندان بازی های ورزشی مخصوصا بازی اسکیت هستید پس سریعا این بازی را دانلود کنید.این بازی بسیار زیبا از مراحل مختلفی ، از آماتور تا سطح حرفه ای تشکیل شده است که شما میتوانید با برنده شدن در تمامی مراحل قهرمان شوید.این بازی گیم پلی راحتی دارد و یک بازی بسیار جذاب در زمینه ی بازی های ورزشی اندروید است.در ضمن این نکته را هم باید متذکر شوم که این بازی نسبت به حجمی که داراست گرافیک بسیار بالا و مناسبی دارد پس بدون معطلی این بازی را دانلود و از بازی با آن لذت ببرید

لینک دانلود

 

nero بازدید : 275 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر اهل فرار و در رفتن از دست افراد هستید حتما این بازی را دانلود کنید که مخصوص خود شماست.شما در این بازی نقش کانگورویی را دارید که باید از دست قبیله ای فرار کنید که قصد جان شما را دارند و میخواهند شما را بکشند.ر حین مسیر هم موانع زیادی مانند گیاهان کاکتوس بلند, رودخانه ها و … در سر راه شما است که باید با آنها برخورد نداشته باشید تا سرعت شما کم نشود.شما میتوانید این بازی Crazy Kangaroo 1.6 زیبا را از سایت بزرگ اندروگت دانلود کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 208 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

 اگر به دنبال یک بازی سرعتی ، هیجانی ، رقابتی و موتور سواری هستید گزینه ی اول انتخاب Highway Rider 1.1.7 می باشد.یوانه وار در بزرگراه ها موتورسواری کنید ، از میان ماشین ها لایی بکشید و از دست ماشین های پلیس فرار کنید.شما میتوانید این بازی زیبا و سرعتی را از سایت اندروگت به صورت رایگان دانلود کنید.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 203 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

حتما موتور سواری حرفه ای و اوج هیجان را با بازی XL MX Offroad تجربه کنید.بدون شک این دسته از بازی های اندرویدی را میتوان جزو آن دسته از بازی هایی قلم داد کرد که واقعا هیجانی و جذاب هستند. مسابقات موتور سواری ۲XL MX Offroad بسیار جذاب و نفس گیر هستند و فقط موتور سواران حرفه ای اجازه ورود به این مسابقات را دارند.

مسیر کپی گیم دیتای بازی  : SD/Android/data

 

لینک دانلود

دانلود فایل دیتا

 

nero بازدید : 454 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

 بازی Drag Racing 1.5.3 یکی از بازیهای هیجانی و جذاب اتومبیل رانی می باشد.شما در این بازی در یک مسیر مستقیم با رقیب خود به رقابت بپردازید.شما در این بازی باید به موقع شروع به حرکت کنید ، به موقع دنده عوض کنید و به موقع نیترو بزنید تا در مسابقه مقابل حریفتان پیروز شوید.همچنین این بازی دارای ۵۰  اتومبیل بروز و جذاب می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 288 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

در بازی Beat the Beast v1.0.2 شما کسی هستید که باید حفاظت کامل از دروازه و دیوار های شهر را در برابر هجوم هیولا ها و دشمنان بر عهده بگیرید.این بازی با محیط زیبا و گیم پلی ۳۶۰ درجه یک تجربه کاملا جدید را برای شما به ارمغان می اورد.این بازی که برای گوشی و تبلت های اندرویدی طراحی و ساخته شده است میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 272 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

در بازی Droomis V 1.0.3.4226 شما باید مواظب اژدها کوچولوی خودتون باشید تا ضربه نخورد.شما باید اژدهای کوچولو را هدایت کنید تا برای خود غذا جمع کند اما باید حواستان باشد که به موانع و دیواره ها برخورد نکند تا آسیب ببیند.این بازی که برای گوشی و تبلت های اندرویدی طراحی و ساخته شده است میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

 

لینک دانلود

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,843
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,099
  • بازدید ماه : 5,099
  • بازدید سال : 168,484
  • بازدید کلی : 828,100