loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 279 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما هم از دست دوستان و اطرافیان کنجکاو خود به ستوه آمده اید بد نیست نگاهی به اپلیکیشن جالب دزدگیر اندروید Mobile Alarm System بیندازید. این برنامه می تواند در حالت زیر آژیر گوشی را به صدا در آورد:

- هنگام تکان خوردن گوشی

- هنگام نزدیک شدن شیء به سنسور Proximity در بالای گوشی

- هنگام جداشدن گوشی از شارژر

- هنگام روشن کردن صفحه نمایش

- هنگام دریافت صدای بلند

- و یا هنگامی که با استفاده از دوربین حرکتی در اتاق مشاهده شود

 


 

nero بازدید : 275 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آیا می دانید که در اندروید نیز مانند سیستم عامل ویندوز هنگام کار کردن با گوشی رد پا و history از عملکردتان به جا می ماند؟ اگر می خواهید گوشی خود را بفروشید یا به یکی از دوستانتان بدهید و نمی خواهید هیچ آماری از فعالیت های گذشته بر جا بماند Android Delete History می تواند بسیار کمک کننده باشد. این برنامه می تواند تاریخچه تماس ها، پیامک ها، آدرس سایت ها، حافظه موقت برنامه ها و … را حذف کند. همچنین برای استفاده از این برنامه نیازی نیست که گوشی اندرویدی خود را روت کرده باشید.

 

 

 

nero بازدید : 208 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Lockmenu یک برنامه مفید و کاربردی است که می تواند صفحه قفل یا همان لاک اسکرین گوشی اندرویدی شما را تغییر دهد. با این برنامه می توانید لاک اسکرینی که جوابگوی نیازهای شماست را بسازید چرا که می توانید علاوه بر اسلایدر های آنلاک کردن و صدای زنگ هر شرتکات و برنامه دلخواهی را اضافه کنید تا بتوانید آنها را به سرعت از صفحه قفل اجرا کنید. به جز برنامه ها می توانید دکمه های کنترلی مانند WiFi، بلوتوث یا AirPlane Mode را در این صفحه قرار دهید و والپیپر دلخواهی را برای آن انتخاب کنید.

 


 

nero بازدید : 286 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

G Data MobileSecurity 2

  تا چند سال پیش بر روی گوشی های موبایل نگرانی برای نصب بسته های امنیتی مختلف وجود نداشت اما حالا با پیشرفت سیستم عامل ها بدافزار ها و ویروس های مختلفی بر روی پلتفرم اندروید وجود دارند که نصب یک بسته امنیتی مطمئن را طلب می کنند. G Data MobileSecurity 2 یک بسته امنیتی قدرتمند است که نسخه کامپیوتری آن بالاترین قدرت تشخیص را در بین آنتی ویروس ها در سال 2011 در اختیار داشته است. حالا که صد ها هزار تومان هزینه بابت گوشی اندرویدی قدرتمند خود خرج کرده این بهتر است نرم افزاری ضد سرقت نیز در اختیار داشته باشید که این کار را هم G Data برایتان انجام می دهد. از دیگر امکانات این برنامه رمزگذاری روی اپلیکیشن ها و قسمت های مختلف گوشی، جلوگیری از تماس ها و پیامک های ناخواسته و رمزگذاری برای تماس ها و پیامک ها از اشخاص خاصی است

 


 

nero بازدید : 212 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Vaulty Stocks

شاید یک راه برای جلوگیری از دسترسی دیگران به فایل های شخصی شما استفاده از رمز عبور باشد اما با این کار همه می فهمند که چیزی را پنهان می کنید. با Vaulty Stocks  شما می توانید تمامی تصاویر و ویدئوهای شخصی خود را در یک برنامه که کاملاً شبیه به برنامه های Stocks یا بورس است پنهان کنید بدین ترتیب همه فکر می کنند که این برنامه برای چک کردن وضعیت سهام کاربرد دارد! این برنامه همچنین امکان پسوردگذاری، اسلایدشو تصاویر، زوم روی تصاویر و مخفی کردن از دید فایل منیجر ها را دارد.

 


 

nero بازدید : 230 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Antivirus Pro

حتماً آنتی ویروس محبوب AVG را در کامپیوتر می شناسید و شاید تاکنون از آن استفاده کرده باشید؛ حالا این آنتی ویروس محبوب با نامAVG Antivirus Pro به سیستم عامل اندروید آمده تا شما را از شر برنامه های مخرب خلاص کند و نگرانی شما را از بابت دزدیده شدن گوشیتان کم کند. از امکانات این آنتی ویروس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- شناسایی و حذف برنامه های مخرب، ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی

- شناسایی حفره های امنیتی گوشی و پیشنهاد رفع آنها

- اطمینان حاصل کردن از امنیت کانتکت ها، پیامک ها و بوکمارک ها

- قابلیت اسکن زمان بندی شده

- نشان دادن مکان فعلی گوشی روی نقشه با استفاده از GPS

- قفل کردن گوشی تنها با ارسال یک پیامک

- تسک منیجر قدرتمند و حرفه ای

- افزایش سرعت گوشی و بهینه سازی بخش های مختلف آن

- رمزگذاری روی برنامه ها و بازی های مورد نظر

- نمایش میزان مصرف ترافیک اینترنت برنامه های مختلف

 


 

nero بازدید : 280 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Spy Camera Advanced Version

 اگر دوست دارید به صورتی از اطرافیان خود عکسبرداری یا فیلمبرداری کنید به صورتی که هیچگاه متوجه نشوند Spy Camera Advanced Version را امتحان کنید. آیکن این برنامه کاملاً مخفی بوده و تنها راه دسترسی به آن شماره گیری یک شماره رمز خاص در اپلیکیشن تلفن است. پس از نصب ابتدا آیکن برنامه به شکل Notepad ظاهر می شود و در صورتی که پسورد اشتباه وارد شود یک برنامه Notepad باز خواهد شد. همچنین در هنگام عکسبرداری یا فیلمبرداری صفحه نمایش چیزی مانند بازی، کتاب الکترونیک یا صفحه تلفن را نشان می دهد و عکسبرداری نیز کاملاً بی صدا است.

 


 

nero بازدید : 2187 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Thief Face Trap Hidden

اگر یک گوشی یا تبلت گران اندرویدی خریداری کرده اید شاید نگران دزدیده شدن آن باشید. برنامه های زیادی برای مکان یابی گوشی وجود دارد اما برنامه Thief Face Trap Hidden به شکل متفاوت و مؤثرتری عمل می کند. با فرستادن یک پیامک به گوشی یا تبلت می توانید با آن عکس بگیرید، زنگ گوشی را به صدا در بیاورید، آدرس آن را پیدا کنید و حتی صدا ضبط کنید. سپس برنامه به صورت خودکار و مخفیانه اطلاعات دریافتی را به ایمیل شما خواهد فرستاد تا بتوانید به راحتی دزد گوشی را پیدا کنید.

 


 

nero بازدید : 195 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استفاده از تلفن های همراه و تبلت ها روز به روز در حال افزایش است.یکی از محبوب ترین سیستم عامل های این دستگاه ها اندروید می باشد.

با نصب Kaspersky Mobile Security v9.10.129 بر روی دیوایس اندرویدی خود امنیت را به ان بدهید.

Kaspersky Mobile Security v9.10.129 یکی از قدرتمند ترین انتی ویروس ها هم در  دنیای رایانه و هم موبایل می باشد.

ویژگی های این نسخه از این انتی ویروس قدرتمند به شرح زیر است.

امن کردن دیوایس از سرقت شما با تنظیم کردن این برنامه می توانید حتی با تعویض سیم کارت دیوایس دزدیده شده خود را پیدا کنید.

پاک سازی و جلوگیری از فعالیت  ویروس ها

محدود کردن تماس ها و پیامک های دریافتی و محدود کردن دسترسی به بخش های مورد نظر دیوایس اندروید شما

 

 

nero بازدید : 184 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برنامه Advanced Mobile Care برای امنیت گوشی های اندرویدی شما کاربران عزیز منتشر شده است.این برنامه با قدرت تمام گوشی و یا تبلت شما را در مقابل حملات بد افزار ها محافظت می کند.از امکانات نرم افزار میتوان به : با یک لمس ویروس ها ، بد افزارها ، تروجان ها ، کرم ها و برنامه های مشکوک را شناسایی و به حذف آن ها اقدام کنید, با یک لمس اقدام به تمیز کردن حافظه و کش کرده و سرعت اسمارت فون خود را افزایش دهید و .. اشاره کرد.

 


 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,715
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,971
  • بازدید ماه : 4,971
  • بازدید سال : 168,356
  • بازدید کلی : 827,972