loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 256 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Frisbee(R) ForeverFrisbee Forever یک بازی سه بعدی با گرافیک مناسب است که در آن به پرتاب فریزبی می پردازید. در این بازی بیش از 100 مسیر مختلف و جذاب وجود دارد و باید فریزبی را از میان حلقه ها و از روی ستاره ها عبور دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. مسیرهای این بازی از کوههای غربی تا پارک کالیفرنیا و دریاهای کارائیب را در بر می گیرد و آهنگ و موزیک جذاب درون بازی می تواند بر جذابیت آن بیفزاید تا یکی از بهترین بازی های فیزیک اندروید را شاهد باشید.

nero بازدید : 276 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Cordy 2Cordy 2 از آن دسته بازی هایی است که محدوده سنی خاصی ندارد و از هفت تا هفتاد ساله از بازی کردن آن لذت خواهند برد. این بازی پرطرفدار که به تازگی نسخه دوم آن منتشر شده را می توانید به صورت فول ورژن و بدون نیاز به دانلود یا کرک کردن اضافه از اندروگت دانلود کنید. شما در این بازی در نقش یک روبات به نام Cordy هستید که در تلاشید تا برق و روشنایی را دوباره به دنیا بازگردانید

 


nero بازدید : 250 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Chundos + turboChundos + turbo یک بازی مسابقه ای فانتزی است که در مکزیک صورت می گیرد. در این بازی 3 حالت تک مسابقه، جام و نبرد وجود دارد و شما باید از میان 6 کاراکتر بامزه و متفاوت یکی را انتخاب کنید که هر کدام ماشین ها و قابلیت های متفاوتی نیز دارند. این بازی را می توانید با شتاب سنج گوشی، لمس و یا دسته بازی انجام دهید و در حالت نبرد با سلاح های مختلفی مثل بازوکا، نارنجک، مسلسل و سپر به جنگ رقبا بروید.

 

 

nero بازدید : 287 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Protoxide- Death RaceProtoxide: Death Race یک بازی سه بعدی با گرافیک مناسب در سبک هیجانی و جنگی است که می توانید در چهارحالت مختلف آن را به صورت تک نفره و یا چند نفره بازی کنید. این بازی دارای 12 سفینه جنگی مختلف هر کدام با ویژگی ها متفاوتی است و 16 مسیر مختلف نیز برای بازی کردن وجود دارد. داستان مناسب و گرافیک خوب این بازی می تواند مدتها شما را سرگرم کند.

nero بازدید : 373 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Slingshot Racing

بازی Slingshot Racing از آن دسته بازی هایی است که بهتر است حتماً یکبار آن را امتحان کنید. این بازی مسابقه ای متفاوت با وجود حجم نسبتاً پایین گرافیک بسیار خوبی دارد. این بازی جذاب سه بعدی دارای 80 مرحله متفاوت است و تا 4 نفر هم‌زمان می‌توانند روی یک گوشی یا تبلت بازی کنند. این بازی جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

nero بازدید : 229 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 Angry Birds Seasons 

آپدیت: نسخه جدید 2.5.0 با مراحل اضافه “بازگشت به مدرسه” و با یک پرنده جدید صورتی بادکنکی جایگزین شد.

همانطور که می دانید سری فصلها یا Seasons پرندگان خشمگین در هر مناسبت و فصلی نسخه جدیدی را مناسب با رویداد منتشر می کند و حالا با شروع شدن تابستان گرم نسخه جدید جزیره خوکها با عنوان Angry Birds Seasons: Piglantis منتشر شده است که تعداد مراحل این بازی را به بیش از 290 مرحله افزایش داده است. در این بازی پرندگان به جزیره خوک ها یا پیگلانتیس سفر کرده اند و باید خوکها را از هوا و زیر دریا مورد هدف قرار دهند.

 

دانلود فایل اصلی

 

nero بازدید : 226 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Elements Battle 1.0.2 از سری بازی های پازلی و فکری میباشد که شما باید در این بازی اشیا و اشکال یک رنگ و یک شکل را در کنار یکدیگر بچینید تا امتیاز کسب کنید.از ویژگی های این بازی می توان به دارا بودن ۵ منظره زیبا، بیش از ۱۰۰ ماموریت برای تکمیل ، تجهیز زره ، سلاح ها و حمله برای برنده شدن و گرافیک عالی اشاره کرد.

 

دانلود فایل اصلی

 

nero بازدید : 220 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Jewels Miner 2 1.0.7 یک بازی فکری و کلاسیک می باشد که شما در این بازی باید جواهرات را ناپدید کنید.از نکات برتر این بازی میتوان به نبود محدودیت زمان در این بازی اشاره کرد پس شما میتوانید این بازی را با حوصله و بدون استرس انجام دهید.هر چه تعداد جواهرات بیشتری در آن واحد ناپدید کنید، امتیاز بیشتری هم دریافت می کنید.

 

دانلود فایل اصلی

 

nero بازدید : 334 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

Diamonds Blazeبازی Diamonds Blaze از آن جمله بازی هایی است که باید در آن الماس ها و جواهرات همرنگ را به هم ارتباط دهید تا امتیاز کسب کرده و مرحله را پشت سر بگذارید. این بازی از گرافیک و افکت های بسیار خوبی برخوردار است و انفجارهای درون بازی جذابیت خاصی به آن بخشیده است. شاید سبک بازی تکراری و خسته کننده به نظر برسد اما پس از چند بار بازی کردن به شدت به آن معتاد خواهید شد.

 

دانلود فایل اصلی

nero بازدید : 310 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Head Soccer V 2 اسم یک بازی جذاب و باحال است که در این بازی 2 نفر یا بهتر بگم 2 کله با هم دیگه به مسابقه ی فوتبال می پردازند.این بازی که برای گوشی و تبلت های اندرویدی طراحی و ساخته شده است میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

 

دانلود فایل اصلی

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,708
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,964
  • بازدید ماه : 4,964
  • بازدید سال : 168,349
  • بازدید کلی : 827,965