loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 325 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

حتماً تاکنون پیش آمده که مشغول گوش دادن به یک آهنگ خارجی باشید و دوست داشته باشید متن آهنگ را نیز پیدا کنید. جستجو در اینترنت برای یافتن متن آهنگ عملیاتی وقت گیر و طولانی است اما با اپلیکیشن موزیک پلیر musicXmatch به راحتی تنها با فشار یک دکمه و استفاده بسیار کم از ترافیک اینترنت این برنامه آهنگ در حال پخش را شناسایی کرده و متن آهنگ یا همان Lyric را به شما نمایش می دهد به صورتی که آهنگ با متن نمایش داده شده هماهنگ باشد. این برنامه همچنین با موزیک پلیر های دیگری مانند Wimp، PowerAMP، Winamp، GoogleMusic و موزیک پلیر پیشفرض اندروید نیز هماهنگ است و می تواند آهنگ ها را از آنجا شناسایی کند.

 

لینک دانلود مستقیم

nero بازدید : 308 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

آیا دوست دارید بدانید آهنگ در حال پخش در یک مجلس چیست و یا خواننده آن کیست؟ آیا تکه ای از یک آهنگ را در اختیار دارید و به دنبال نسخه کامل آن می گردید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به یک آهنگ به دست آورید؟ آیا به دنبال متن یک آهنگ خارجی هستید؟ بهترین راه استفاده از برنامه ∞ SoundHound است. با این برنامه کافیست روی دکمه مربوطه کلیک کنید تا برنامه به آهنگ مورد نظر گوش دهد و آن را از طریق اینترنت شناسایی کند؛ حتی می توانید قسمتی از یک آهنگ را خودتان بخوانید. پس از شناسایی اطلاعات کامل آهنگ شامل نام خواننده، تصویر آلبوم، نام آلبوم، تاریخ انتشار و همچنین متن آهنگ در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در نسخه جدید این برنامه سرعت شناسایی آهنگ ها افزایش یافته است، تصویر آلبوم بزرگتری نمایش داده شده و تصاویری با کیفیت از خواننده آهنگ قرار داده می شود. متن آهنگ به صورت زنده نمایش داده می شود و در صفحه اصلی برنامه نام خوانندگان و آهنگ های برتر هر روز با عکس نشان داده می شود؛ همچنین مشکل سازگاری برنامه با گوشی های با رزولوشن پایین مانند

Galaxy Mini، Galaxy Y و HTC Wilfire نیز برطرف شده است.

 

لینک دانلود مستقیم

nero بازدید : 458 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

آپدیت: نسخه جدید v1.6j با پشتیبانی از اندروید 4.1 جیلی بیلی جایگزین شد.

اگر به دنبال یک ویدئو پلیر قدرتمند، با پشتیبانی از پردازنده های چندهسته ای و زیرنویس ها می گردید MX Player Pro را حتماً امتحان کنید. این ویدئو پلیر می تواند عملیات decoding را تا 70 درصد در پردازنده های چندهسته ای سرعت ببخشد و از آنجایی که از کدک های مختلفی برای انواع پردازنده ها مانند ARM و Tegra استفاده می کند نتیجه بهترین حالت ممکن خواهد بود. همچنین در این پلیر از انواع زیرنویس ها با فرمت های srt، smi، dvd، sub و …. پشتیبانی می شود و با کشیدن انگشت روی بخش های مختلف صفحه می توانید نور، صدا، زوم و … را کنترل کنید. این برنامه به طور کامل از اندروید 4 پشتیبانی خواهد کرد و برای دانلود کدک برخی پردازنده ها باید بر روی گوشی به اینترنت دسترسی داشته باشید.

پس از نصب برنامه از Lucky Patcher برای کرک کردن آن استفاده کنید.

مهم: پیش از نصب برنامه نسخه های قبلی و کدک ها را حذف کنید

 

لینک دانلود مستقیم.

nero بازدید : 282 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

گوشی های اندرویدی امروزی قابلیت های مالتی مدیای فراوانی از پخش انواع فرمت های صوتی تا فرمت های تصویری 1080p با زیرنویس و امکانات کامل دارند اما شاید بلندی صدای یک گوشی قدیمی مانند N73 را نداشته باشند. Volume+ Volume Boost یک برنامه مفید و کاربردی است که برای افزایش صدای گوشی اندرویدی شما ساخته شده است. این برنامه همچنین می توانید Bass را در بلندگو یا میکروفون افزایش دهد و تجربه لذت بخشی از موسیقی را برایتان به عمل آورد. البته توجه داشته باشید که ممکن است این برنامه بر روی همه گوشی ها با همه رام ها سازگار نباشد

 

لینک دانلود مستقیم

nero بازدید : 244 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

آپدیت: نسخه 2.20 با امکانات جدید از جمله کنترل ویدئو و سازگاری با اندروید 4.1 قرار گرفت.

با استفاده از Wave Control Pro می توانید بدون آنکه صفحه نمایش گوشی خود را روشن کنید و تنها با تکان دادن دست خود در جلوی گوشی پخش موزیک و همچنین مکالمات را کنترل کنید. این برنامه با استفاده از سنسور Proximity Sensor می تواند حرکات دست شما را تشخیص دهد و با توجه به تنظیمات دلخواهی که از پیش انجام داده اید با حرکت دستتان آهنگ بعدی را پخش کند، صدای زنگ را سایلنت کند و یا مکالمات را شروع و پایان بخشد. این برنامه همچنین با موزیک پلیر هایی Spotify، PowerAMP، Samsung Player، Google Music Player، Winamp و … سازگار است.

 

لینک دانلود مستقیم

nero بازدید : 209 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Video Converter Android

با اینکه در حال حاضر ویدئوپلیر های قدرتمندی برای پخش تمامی فرمت های تصویری در اندروید وجود دارند که می توانید آنها را در اندروگت نیز بیابید اما شاید دوست داشته باشید ویدئوها را برای بلوتوث کردن و یا تماشا با قدرت سخت افزاری بالاتر بر روی گوشی به فرمت های مختلف تبدیل کنید؛ برای اینکار می توانید از Video Converter Android استفاده کنید. این برنامه می توانید اکثر فایل های تصویری را تبدیل کنید و یا صدای آنها را استخراج کند. همچنین می توانید حجم آن را کنترل کنید و کیفیت، وضوح و بیت ریت را خودتان تعیین کنید.

 

لینک دانلود مستقیم

nero بازدید : 363 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Poweramp Music Player

PowerAMP Music Player به اعتقاد حرفه ای های موزیک بهترین برنامه پخش آهنگ برای اندروید است که با امکانات بالا، اکوالایزر بسیار حرفه ای، پوسته های زیبا و ویجت ها برای هر علاقمند به موزیک توصیه می شود اما متأسفانه اکثر نسخه های این موزیک پلیر که در سایت های مختلف پیدا می شود پس از مدتی از کار می افتد و به درستی کرک نمی شود. ما در اندروگت نحوه کامل کرک کردن این برنامه را نیز در ادامه مطلب برای شما آموزش می دهیم. از امکانات این موزیک پلیر می توان به اکوالایزر 10 بانده، پخش فرمت های mp3، mp4, wav, wma, flac, ogg و …، نمایش متن آهنگ، دانلود عکس آلبوم، پخش آهنگ بر اساس پوشه، تغییر تگ آهنگ برای حذف نام مزاحم سایت ها، تم ها و ویجت های زیبا اشاره کرد.

 

نحوه نصب و کرک:

ابتدا فایل را دانلود کرده و محتویات آن را در پوشه ای استخراج کنید.

حالا به ترتیب PowerAMP سپس PowerAMP Unlocker و سپس Lucky Patcher را نصب کنید.

حالا به پوشه  /sdcard/LuckyPatcher/ بروید و فایل متنی com.maxmpz.audioplayer.txt را پاک کنید

از محتویات فایل دانلود شده فایل com.maxmpz.audioplayer.txt را در پوشه /sdcard/LuckyPatcher/ کپی کنید.

حالا Lucky Patcher را اجرا کنید و با نگه داشتن انگشت روی Poweramp گزینه Custom Patch را انتخاب کنید

گزینه Add patch on Boot را نیز بزنید

برنامه کرک شده است.

 

 

لینک دانلود مستقیم.

nero بازدید : 287 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

ZPlayer

شاید تاکنون گوشی‌های ویندوزفونی را دیده‌باشید و از سادگی و در عین حال زیبایی رابط کاربری آن لذت برده باشید. در این صورت می توانید با نصب مدیاپلیر ZPlayer محیط زیبای موزیک‌پلیر ویندوزفون را به اندروید بیاورید. این برنامه دارای امکاناتی از جمله پخش فایل های صوتی و ویدئویی، تغییرات تگ آهنگ، بالا بردن بیس آهنگ، اکوالایزر قدرتمند، نمایش متن آهنگ و … می باشد

 

لینک دانلود مستقیم.

nero بازدید : 589 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

شما هم به اهنگ سازی علاقه دارید؟از این پس دوست داران اندروید می توانند با نصب نرم افزار Reactable Mobile v2.0.12 بر روی دیوایس خود به نواختن موزیک های خود بپردازند.
شما در این نرم افزار می توانید اهنگ های خود را بسازید و سپس انها را اپلود کرده و به اشتراک بگذارید.همچنین امکان ساخت ریمیکس نیز وجود دارد.

این نرم افزار جایزه های زیادی دریافت کرده و یکی از بهترین ها در این دسته می باشد

 

لینک دانلود مستقیم.

nero بازدید : 269 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

 نرم افزار Rocket Music Player 1.4.0 را می توان یکی از بهترین و کاربردی ترین و همچنین حرفه ای ترین برنامه های پلیر را مخصوص اندروید دانست که تا کنون منتشر شده است.این موزیک پلیر قدرتمند با دارا بودن امکاناتی نظیر پخش و نمایش موزیک بر اساس آلبوم، خواننده، سبک، لیست پخش, ۱۰ اکولایزر گرافیکی, کنترل صدا از طریق لاک اسکرین, قابلیت ویرایش تگ و … میتواند تمامی نیاز های شما برای داشتن یک پلیر حرفه ای را مرتفع سازد

 

لینک دانلود مستقیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,766
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,022
  • بازدید ماه : 5,022
  • بازدید سال : 168,407
  • بازدید کلی : 828,023