loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 277 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

RealCalc Plus یک ماشین حساب مهندسی کامل و در عین حال کم حجم و سبک است. در عین سادگی این ماشین حساب یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها ماشین حساب اندروید است که امتیاز 4.9 از 5 را در Google Play کسب کرده است. همچنین قابلیت RPN نیز در این ماشین حساب وجود دارد و شاید تنها عیب آن را بتوان عدم امکان رسم نمودار دانست.

 


 

nero بازدید : 430 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Cool Converter یک برنامه سبک و در عین حال کاربردی برای تبدیل انواع واحد ها به یکدیگر است. محیط برنامه از اندروید 4 الگوگیری شده است و به خوبی با انواع تبلت ها و گوشی های اندرویدی کار می کند. در این برنامه شما می توانید انواع واحد های طول، سرعت، فشار، نیرو، انرژی، پتانسیل الکتریکی، حجم، زاویه، جرم، دما و … را به یکدیگر تبدیل کنید. اگر دانش آموز و یا دانشجو هستید این برنامه می تواند بسیار مفید باشد.

 


 

nero بازدید : 296 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Unit Converter Pro

 چه یک دانش آموز دبیرستانی هستید، چه یک دانشجوی مهندسی و چه یک مهندس شاید یکی از ضروری ترین برنامه ها برای گوشی شما یک برنامه تبدیل واحد باشد. Unit Converter Pro یک برنامه مناسب برای این زمینه با دارا بودن بیش از 75 دسته بندی از جمله سرعت، طول، زاویه، جرم، ارز، شتاب، حجم، چگالی، مغناطیس و … است که حدود 45000 تبدیل مختلف را شامل می شود. یکی از نقاط قوت این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دارا بودن یک ماشین حساب داخلی است تا از این پس برای انجام محاسبات و حل مسائل نیازی به ماشین حساب جداگانه نداشته باشید. این برنامه با اندروید 1.6 و بالاتر و با گوشی ها و تبلت ها سازگار است

 


 

nero بازدید : 245 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Graphing Calculator

اگر به دنبال یک ماشین حساب مهندسی کم حجم با قابلیت رسم نمودار می گردید Graphing Calculator یک گزینه مناسب است. این ماشین حساب با وجود حجم کم امکانات زیر را در اختیار کاربر می گذارد:

- محاسبات ساده و محاسبات مهندسی

- رسم انواع نمودار

- قابلیت زوم روی نمودار و گرفتن عکس از نمودار

- پشتیبانی از وضوح بالای تبلت ها

- تبدیلات رادیان به درجه و بالعکس

- قابلیت های Copy و 

 

 

nero بازدید : 473 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

AutoCAD WS

اگر در رشته های مختلف مهندسی از جمله عمران، مکانیک، نقشه برداری و … مشغول به تحصیل هستید حتماً از اهمیت نرم افزار اتوکد برای رشته های مهندسی آگاه هستید. با اینکه هر مهندس بر روی کامپیوتر خود اتوکد را نصب دارد اما همیشه نمی توانید به کامپیوتر دسترسی داشته باشید و خوب است یک نسخه قابل حمل آن را روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید. با برنامه Autodesk AutoCAD WS می توانید پرونده های دو بعدی و سه بعدی اتوکد را روی گوشی خود مشاهده کنید و تمامی لایه ها و جزئیات را بررسی کنید و حتی با استفاده از GPS مکان خود را روی نقشه مشخص کنید. همچنین این برنامه قابلیت ترسیم را نیز دارد و می توانید نقشه ها را در گوشی خود رسم کنید و آنها را با فرمت های DWF و یا PDF ذخیره کنید.

 


 

nero بازدید : 266 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Autodesk ForceEffect

اگر در رشته مهندسی عمران تحصیل می کنید و یا فارغ التحصیل این رشته هستید امروز در اندروگت برایتان سورپرایز ویژه ای داریم. شاید با برنامه Autodesk ForceEffect آشنایی داشته باشید. این برنامه می تواند کلیه نیروها را شبیه سازی کند و تمامی محاسبات استاتیکی مربوط را انجام دهد. حالا این برنامه را می توانید در گوشی اندرویدی خود داشته باشید و از مزایای آن بهره مند شوید. برخی امکانات برنامه محاسبات خرپاها، رسم نمودار های خمش و برش، انواع پین ها و مفصل ها،اعمال نیرو های نقطه ای و گسترده و آموزش های درون برنامه است.

 


 

nero بازدید : 216 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Solid Mechanics 2

اگر دانشجوی رشته های مهندسی عمران، مکانیک یا هوافضا هستید بدون شک و معطلی برنامه Solid Mechanics 2 را دانلود و نصب کنید و از امکانات آن حیرت زده شوید. این برنامه می تواند تنش ها و کرنش ها را در تیرها و سازه‌های مختلف به راحتی در شرایط مختلف محاسبه کند و با استفاده از سیستم تبدیل واحد داخلی می توانید جواب را به واحد های مختلفی مانند پاسکال، psi، نیوتون، پوند و … بدست آورید.

 


 

nero بازدید : 453 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

با استفاده از نرم افزار Worldictionary v1.2 از این پس شما قادر خواهید بود تنها با نشان دادن کلمه مورد نظر به دیوایس اندرویدی خود ترجمه شده ان را تحویل بگیرید.نرم افزار Worldictionary v1.2 می تواند زبان های نگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، هلندی، سوئدی، ژاپنی، کره ای، چینی سنتی، چینی ساده، فنلاندی، دانمارکی و نروژی را در کسری از ثانیه ترجمه کند.

به این صورت که به وسیله دوربین دیوایس خود کلمه را نشان دهید و سپس ترجمه ان را دریافت کنید.بدون تایپ متن شما ترجمه می شود.

در این نرم افزار ارائه تلفظ صوتی به ۱۵ زبان مختلف، جستجوی گوگل، ویکی پدیا، یوتیوب و هم چنین ترجمه عبارات، از دیگر امکانات برنامه است.

شما می توانید با استفاده از Worldictionary v1.2  زبان های دیگر را بیاموزید و از ان استفاده کنید.

 

 

 

nero بازدید : 285 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 نرم افزار Math Ref 2.5.1 حاوی بیش از ۱۴۰۰ فرمول و معادله ریاضی و فیزیک و شیمی می باشد که شما یا این حساب میتوانید انواع و اقسام معادلات را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود محاسبه کنید.مباحثی که نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند عبارتند از : جبر ، هندسه ، مثلثات ، خطی جبر ، سری و دنباله ، مشتقات ، ادغام ، جدول انتگرال ، حساب دیفرانسیل و انتگرال ، معادلات دیفرانسیل ، گسسته ، آمار و احتمال ، فیزیک ، شیمی ( شامل جدول تناوبی ) ،  الگوریتم ، مالی ( شامل املاک و مستغلات ) ، اعداد اول و … می باشد.

 


 

nero بازدید : 268 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ProCalcApp - CalculatorProCalcApp یک نرم افزار ماشین حساب مهندسی کامل برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. از جمله امکانات این برنامه می توان به محاسبات علمی و مهندسی، پشتیبانی از اعداد مختلط، رسم نمودار های دو بعدی و سه بعدِی، تبدیل مبنا و وجود ثابت های پرکاربرد ریاضی و علوم دیگر اشاره کرد.

 


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,844
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,100
  • بازدید ماه : 5,100
  • بازدید سال : 168,485
  • بازدید کلی : 828,101