loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 275 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Horn

 بازی «شاخ» یا Horn یک بازی با گرافیک فوق العاده است که برای گوشی ها و تبلت های با پردازنده Tegra2 و Tegra3 با اندروید 3.2 یا بالاتر ساخته شده است. در این بازی جذاب شما نقش یک کارآموز آهنگر جوان به نام Horn را دارید که یک روز صبح می بیند شهر توسط هیولاهای غول پیکر و وحشتناکی نابود شده است و متوجه می شود این هیولا ها در حقیقت مردمی هستند که توسط یک جادو به این روز افتاده اند. حالا وظیفه شماست که شهر را نجات دهید.

 

دانلود فایل اصلی

دانلود فایل دیتا 1

دانلود فایل دیتا 2

 

nero بازدید : 271 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

باید جنگی حسابی با مهاجمان انجام بدید . توصیه میکنم اگر وقت کافی دارید این بازی را انجام دهید چون این بازی کمی اعتیاد آور است . Final Fury دارای گرافیک سه بعدی بسیار عالی میباشد و همچنین دارای گیم پلی بسیار آسان است . انواع و اقسام دشمنان در مقابل شما قرار میگیرند که در هر مرحله قوی و بزرگتر میشوند.شما در این بازی 2 شخصیت دارید با تعداد 4 اسلحه که در حین بازی ارتقا می یابند. شما میتوانید این بازی را به صورت رایگان از سایت اندروگت دریافت کنید.

 


 

nero بازدید : 256 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Frisbee(R) ForeverFrisbee Forever یک بازی سه بعدی با گرافیک مناسب است که در آن به پرتاب فریزبی می پردازید. در این بازی بیش از 100 مسیر مختلف و جذاب وجود دارد و باید فریزبی را از میان حلقه ها و از روی ستاره ها عبور دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. مسیرهای این بازی از کوههای غربی تا پارک کالیفرنیا و دریاهای کارائیب را در بر می گیرد و آهنگ و موزیک جذاب درون بازی می تواند بر جذابیت آن بیفزاید تا یکی از بهترین بازی های فیزیک اندروید را شاهد باشید.

nero بازدید : 311 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Let's Create! PotteryLet’s Create! Pottery یا بیا کوزه گری کنیم یک بازی جالب و متفاوت از شرکت مشهور Infinite Dreams سازنده بازی های مشهوری مانند Can Knockdown و Jelly Defense است که با آن می توانید هنر خود را به رخ دیگران بکشید. در این بازی می توانید مانند ماهرترین کوزه گر ها به اشکال و رنگ های مختلف کوزه بسازید. یک تکه گل رس روی میز می اندازید و با استفاده از ده ها ابزار مختلف و البته خلاقیت خود می توانید کوزه های زیبایی خلق کنید.

 


nero بازدید : 276 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Cordy 2Cordy 2 از آن دسته بازی هایی است که محدوده سنی خاصی ندارد و از هفت تا هفتاد ساله از بازی کردن آن لذت خواهند برد. این بازی پرطرفدار که به تازگی نسخه دوم آن منتشر شده را می توانید به صورت فول ورژن و بدون نیاز به دانلود یا کرک کردن اضافه از اندروگت دانلود کنید. شما در این بازی در نقش یک روبات به نام Cordy هستید که در تلاشید تا برق و روشنایی را دوباره به دنیا بازگردانید

 


nero بازدید : 250 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Chundos + turboChundos + turbo یک بازی مسابقه ای فانتزی است که در مکزیک صورت می گیرد. در این بازی 3 حالت تک مسابقه، جام و نبرد وجود دارد و شما باید از میان 6 کاراکتر بامزه و متفاوت یکی را انتخاب کنید که هر کدام ماشین ها و قابلیت های متفاوتی نیز دارند. این بازی را می توانید با شتاب سنج گوشی، لمس و یا دسته بازی انجام دهید و در حالت نبرد با سلاح های مختلفی مثل بازوکا، نارنجک، مسلسل و سپر به جنگ رقبا بروید.

 

 

nero بازدید : 249 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Sporosباز هم در اندروگت با یک بازی فکری دیگر این بار با نام Sporos آمده ایم. این بازی دارای گرافیک متفاوت و جالبی است که باید در آن تمامی خانه های موجود را روشن کنید. برای پشت سر گذاشتن بعضی مراحل به هوش، دقت و بعضی اوقات کمی شانس نیاز دارید. خوشبختانه این بازی حدود 300 مرحله دارد و می تواند مدتها شما را با گرافیک جذابش سرگرم کند.

 

دانلود فایل اصلی

nero بازدید : 287 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Protoxide- Death RaceProtoxide: Death Race یک بازی سه بعدی با گرافیک مناسب در سبک هیجانی و جنگی است که می توانید در چهارحالت مختلف آن را به صورت تک نفره و یا چند نفره بازی کنید. این بازی دارای 12 سفینه جنگی مختلف هر کدام با ویژگی ها متفاوتی است و 16 مسیر مختلف نیز برای بازی کردن وجود دارد. داستان مناسب و گرافیک خوب این بازی می تواند مدتها شما را سرگرم کند.

nero بازدید : 211 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Labyrinth Gameشاید در کودکی از آن بازی هایی داشته اید که یک گوی فلزی را باید با حرکت دادن در داخل یک مارپیچ به هدف برسانید. حالا این بازی را می توانید با  Labyrinth Game در اندروید بازی کنید. در این بازی 65 مرحله جذاب با گرافیکی بسیار خوب وجود دارد و 4 نوع توپ مختلف را نیز می توانید انتخاب کنید.

nero بازدید : 518 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

Temple-Run-Ozدر ادامه سری بازی های جذاب و فوق العاده محبوب فرار از معبد یا Temple Run مانند Temple Run1، Temple Run: Brave و Temple Run 2 حالا در اندروگت با نسخه جدید این بازی تحت عنوان Temple Run: Oz آمده ایم. این بازی با حال و هوای فیلم «اُز بزرگ و قدرتمند» ساخته شده است و شما نقش اُز را دارید و باید از چنگ میمون ها فرار کنید. از ویژگی های جدید این بازی نسبت به Temple Run2 می توان به پرواز با بالون، دنبال کردن نشانه ها و کشف سرزمین اُز و گرافیک جدید و جذاب اشاره کرد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,820
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,076
  • بازدید ماه : 5,076
  • بازدید سال : 168,461
  • بازدید کلی : 828,077