loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 230 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Antivirus Pro

حتماً آنتی ویروس محبوب AVG را در کامپیوتر می شناسید و شاید تاکنون از آن استفاده کرده باشید؛ حالا این آنتی ویروس محبوب با نامAVG Antivirus Pro به سیستم عامل اندروید آمده تا شما را از شر برنامه های مخرب خلاص کند و نگرانی شما را از بابت دزدیده شدن گوشیتان کم کند. از امکانات این آنتی ویروس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- شناسایی و حذف برنامه های مخرب، ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی

- شناسایی حفره های امنیتی گوشی و پیشنهاد رفع آنها

- اطمینان حاصل کردن از امنیت کانتکت ها، پیامک ها و بوکمارک ها

- قابلیت اسکن زمان بندی شده

- نشان دادن مکان فعلی گوشی روی نقشه با استفاده از GPS

- قفل کردن گوشی تنها با ارسال یک پیامک

- تسک منیجر قدرتمند و حرفه ای

- افزایش سرعت گوشی و بهینه سازی بخش های مختلف آن

- رمزگذاری روی برنامه ها و بازی های مورد نظر

- نمایش میزان مصرف ترافیک اینترنت برنامه های مختلف

 


 

nero بازدید : 280 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Spy Camera Advanced Version

 اگر دوست دارید به صورتی از اطرافیان خود عکسبرداری یا فیلمبرداری کنید به صورتی که هیچگاه متوجه نشوند Spy Camera Advanced Version را امتحان کنید. آیکن این برنامه کاملاً مخفی بوده و تنها راه دسترسی به آن شماره گیری یک شماره رمز خاص در اپلیکیشن تلفن است. پس از نصب ابتدا آیکن برنامه به شکل Notepad ظاهر می شود و در صورتی که پسورد اشتباه وارد شود یک برنامه Notepad باز خواهد شد. همچنین در هنگام عکسبرداری یا فیلمبرداری صفحه نمایش چیزی مانند بازی، کتاب الکترونیک یا صفحه تلفن را نشان می دهد و عکسبرداری نیز کاملاً بی صدا است.

 


 

nero بازدید : 195 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استفاده از تلفن های همراه و تبلت ها روز به روز در حال افزایش است.یکی از محبوب ترین سیستم عامل های این دستگاه ها اندروید می باشد.

با نصب Kaspersky Mobile Security v9.10.129 بر روی دیوایس اندرویدی خود امنیت را به ان بدهید.

Kaspersky Mobile Security v9.10.129 یکی از قدرتمند ترین انتی ویروس ها هم در  دنیای رایانه و هم موبایل می باشد.

ویژگی های این نسخه از این انتی ویروس قدرتمند به شرح زیر است.

امن کردن دیوایس از سرقت شما با تنظیم کردن این برنامه می توانید حتی با تعویض سیم کارت دیوایس دزدیده شده خود را پیدا کنید.

پاک سازی و جلوگیری از فعالیت  ویروس ها

محدود کردن تماس ها و پیامک های دریافتی و محدود کردن دسترسی به بخش های مورد نظر دیوایس اندروید شما

 

 

nero بازدید : 252 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Gallery-and-Apps-Lock-Pro

اگر به امنیت خود اهمیت زیادی می دهید ویا پیامک ها و تصاویر شخصی زیادی در گوشی خود دارید بهتر است از برنامه Gallery & Apps Lock Pro استفاده کنید. این برنامه می تواند تصاویر شخصی شما را در گالری ایمن خود نگهداری کند و یا بر روی تک تک برنامه های مورد نظر شما رمز بگذارد. این رمز می تواند به صورت عددی، الگوی اندروید و یا حتی صدای شخص شما باشد. همچنین می توانید تنظیم کنید که پس از چه زمانی از بسته شدن برنامه ها قفل عمل کند تا مجبور نباشید بارها پسورد را وارد کنید

 

nero بازدید : 269 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Onavo Count Monitor Data

یکی از مهم ترین جنبه های یک اسمارت فون اندرویدی اتصال به اینترنت است و بدون اینترنت عملاً امکان استفاده از بسیاری امکانات اندروید وجود ندارد. بعضی مواقع که به WiFi دسترسی نداریم تنها راه اتصال به اینترنت GPRS یا EDGE می باشد که معمولاً دارای هزینه بالایی است. Onava Count | Monitor Data یک برنامه مناسب و کاربردی برای مشاهده مقدار ترافیک مصرفی اینترنت و کنترل هزینه هاست. از ویژگی های این برنامه می توان به هشدار هنگام مصرف مقدار مشخص، ویجت روی صفحه اصلی برای نمایش میزان مصرف اینترنت برنامه های مختلف، محدودیت اینترنت به WiFi، محاسبه هزینه ها و مشاهده مصرف اینترنت توسط برنامه های مختلف در هر زمان دلخواه است.

 

لینک دانلود مستقیم

 

nero بازدید : 276 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

آپدیت: نسخه جدید v2.5 با قابلیت های جدید جایگزین شد.

شاید از قابلیت Siri منشی شخصی iPhone 4S چیزی شنیده باشید. سیری قادر است فرمانهای صوتی وسیعی را شناسایی کند و آنها را برای شما اجرا کند. AIVC یک منشی شخصی به نام Alice در گوشی اندرویدی شماست که عملکرد مشابهی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر می توانید انگلیسی صحبت کنید این برنامه می تواند بسیار مفید بوده و در وقت شما صرفه جویی کند. با AIVC می توانید از وضعیت آب و هوا آگاه شوید، آلارم بگذارید، تایمر فعال کنید، پیامکی ارسال کنید، برنامه یا آهنگ خاصی را اجرا کنید، ایمیل بفرستید، محاسبات عددی را بپرسید، استاتوس فیس بوک را آپدیت کنید، گوشی را سایلنت کنید، اطلاعات عمومی بپرسید و بسیاری موارد دیگر.

قابلیت های جدید نسخه 2.5 شامل: رفع مشکلات هواشناسی، سرعت بالاتر، قابلیت انتخاب زمان Reminder تقویم.

 

لینک دانلود مستقیم

 

nero بازدید : 305 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

SuperSmartPhone 

با SuperSmartPhone سایلنت کردن گوشی، روشن و خاموش کردن وای‌فای، بلوتوث و … تماماً به صورت خودکار انجام می‌شود. با این برنامه می توانید زمانی را که در کلاس درس یا ملاقات هستید مشخص کنید و برنامه به صورت خودکار تنظیمات از پیش تعیین شده شما را اعمال می کند. با این برنامه وقتی به خانه بازمی‌گردید بلوتوث خاموش شده و وای‌فای روشن می‌شود و هنگام خواب گوشی به حالت Airplane Mode می رود.

 

لینک دانلود مستقیم

 

nero بازدید : 238 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

All My Movies

اگر شما هم از طرفداران فیلم‌های هالیوودی هستید و آرشیو عظیمی از این فیلم ها را در هارد خود دارید می‌توانید با برنامه All My Movies آن ها را به راحتی دسته بندی کنید. به این ترتیب می توانید از روی گوشی آرشیو فیلم هایتان را ببینید و اطلاعاتی نظیر بازیگران، سال ساخت، امتیازIMDB، کارگردان، پوستر فیلم و بسیاری اطلاعات دیگر را در مورد فیلم‌هایتان بدست آورید.

 

لینک دانلود مستقیم

 

nero بازدید : 263 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

به کمک نرم افزار File Converter v4.80 می توانید به صورت انلاین فرمت های خود را تبدیل کنید.طرز کار نرم افزار File Converter v4.80 به این صورت می باشد که ابتدا فایل را به برنامه می دهید و برنامه فایل مورد نظر را در سایت خود اپلود می کند سپس بعد تبدیل ان را روی دیوایس شما دانلود می کند.

فرمت های پشتیبانی شده در این نرم افزار که برای اندروید طراحی شده است :

فرمت های ویدیوی پشتیبانی شده : ۳G2, 3GP, AVI,iPad, برای iPhone, برای iPod, برای Nintendo DS DPG, برای Playstation 3 PS3 FLV, MPEG-2, OGG, WebM VP8, WMV, Matroska MKV, Quicktime MOV, MP4, MPEG-1, برای Android, برای BlackBerry, برای , برای PSP, برای Nintendo WII, برای XBOX 360

 

سایر فرمت ها :  ,۷Z, TAR BZ2, TAR GZ, ZIP,Word (doc and docx), Flash, HTML, Open-Office, PDF, Text
AAC, AIFF, FLAC, M4A, MP3, OGG, WAV, WMA
ePub, AZW3, FB2, LIT, LRF, MOBI, PDB, PDF, TCR, BMP, EPS, GIF, EXR, ICO, JPEG, PNG, SVG, TGA, TIFF, WBMP, WEBP

سرعت اجرای نرم افزار File Converter v4.80 بالا می باشد.برای بهتر استفاده کردن ازنرم افزار File Converter v4.80 بایست سرعت اینترنت خوبی داشته باشید

 

لینک دانلود مستقیم.

 

nero بازدید : 304 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

 

شما با استفاده از TimeZoneDB for ClockSync v1.0.6 می توانید ساعت های مکان های گوناگون را داشته باشید.TimeZoneDB for ClockSync برنامه ای است که سال هاست بر روی اندروید نصب می باشد.TimeZoneDB for ClockSync v1.0.6 یک دیتابیس در واقع می باشد که برای این برنامه طراحی شده استدر تنظیمات اندروید گزینه offline database را فعال کنید و ثانیه ای بعد از انتخاب محل مورد نظر اطلاعات ساعتی ان محل را در اختیار شما قرار می دهد

 

لینک دانلود مستقیم.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,818
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,074
  • بازدید ماه : 5,074
  • بازدید سال : 168,459
  • بازدید کلی : 828,075