loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 206 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

با اینکه اکثر گوشی های اندرویدی از صفحات لمسی خازنی استفاده می کنند و قلم مخصوص ندارند باز هم نقاشی و طراحی بر روی گوشی های با صفحه نمایش بزرگ جذاب است. Infinite Painter یک برنامه نقاشی حرفه ای و کم حجم است که امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از ویژگی های اصلی می توان به این موارد اشاره کرد:

- شش لایه مختلف با قابلیت تلفیق و کپی

- براش ها (قلم موهای) طبیعی و حرفه ای

- قابلیت ذخیره لایه ها و ذخیره تصاویر به صورت Transparent و قابل استفاده در فتوشاپ

- وارد کردن تصایر از قسمت جستجوی تصاویر گوگل

- بهینه شده برای کار با انگشت

 

nero بازدید : 154 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

باز هم در اندروگت با یک نرم افزار نقاشی با امکانات بالا برای گوشی و تبلت اندرویدی شما آمده ایم. این برنامه ابزار جالبی مانند آبرنگ، پر، مداد و انواع قلم مو را فراهم می کند. از قابلیت های این برنامه می توان به تغییر اندازه، شفافیت و وضوح قلم مو ها، دارا بودن لایه ها، زوم کردن آسان، انتخاب آسان رنگ و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

nero بازدید : 219 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (1)

آپدیت: نسخه 2.0.2 با پشتیبانی از لایه ها، سرعت بالاتر، ابزارهای بیشتر جایگزین شد.

حتماً شرکت مشهور Autodesk سازنده نرم افزار های مشهور مهندسی مانند اتوکد را می شناسید؛ این شرکت تصمیم گرفته تا یک برنامه طراحی با امکانات بالا برای سیستم عامل اندروید با نام SketchBook Mobile طراحی کند. این برنامه دارای ابزار و براش های مختلفی است که اگر خلاقیت داشت باشید می توانید تصاویر فوق العاده ای را خلق کنید. حداقل سخت افزار مورد نیاز برای این برنامه پردازنده 1 گیگاهرتزی، 512 مگابایت رم، اندروید 2.1 و صفحه مالتی تاچ است.

 

nero بازدید : 219 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

PhotoViva یک برنامه جذاب و زیبا برای ویرایش تصاویر و همچنین نقاشی است. با این برنامه می توانید عکسهایتان را نیز به نقاشی های زیبای هنری تبدیل کنید. می توانید عکسهای خود را از دوربین یا گالری وارد کنید، زوم کنید، تا ده بار Undo کنید، با بیش از 20 قلم موی مختلف با سبکهای مختلف نقاشی کنید و افکت های زیادی را اعمال کنید. این برنامه با دیگر برنامه های ویرایش عکس متفاوت است کافیست یکبار آن را امتحان کنید.

nero بازدید : 218 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

گر یک تبلت اندرویدی در اختیار دارید شاید به این فکر افتاده اید که بر روی آن نقاشی و طراحی کنید، شاید یک تبلت گلکسی نوت 10.1 دارید و یا یک قلم لمسی برای تبلت خودتان خریده اید؛ در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه اپلیکیشن SketchBook Pro for Tablets را از شرکت مشهور Autodesk از دست ندهید. به جرأت می توان گفت برای طراحی و نقاشی هیچ برنامه بهتری را در اندروید نخواهید یافت. از امکانات این برنامه می توان به بیش از 60 نوع قلم و براش، پشتیبانی از مالتی تاچ، تشخیص میزان فشار در تبلت های دارای این ویژگی، دارای قابلیت لایه ها و بسیاری امکانات فوق العاده دیگر.

nero بازدید : 227 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر دارای یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و یا یک تبلت هستید این برنامه را به هیچ عنوان از دست ندهید. این اپلیکیشن در حقیقت سعی کرده تا ضعف اندروید در باز کردن اپلیکیشن های مختلف در پنجره های جداگانه کنار هم را برطرف کند. با اینکه ان قابلت به دلیل محدودیت های اندروید به دست نیامده اما این برنامه امکان استفاده همزمان و پنجره ای اپلیکیشن های پیش فرضش را که عبارتند از ویدئو پلیر، مرورگر، موزیک پلیر، نقشه ها، نقاشی، فیس بوک و … را می دهد. پس اگر به انجام هم زمان کارها احتیاج دارید Multiscreen Multitaking THD را دانلود کنید.

nero بازدید : 235 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر از علاقمندان به نقاشی هستید و گوشی اندرویدی شما از صفحه نمایش بزرگ یا قلم برخوردار است و یا از انواع تبلت ها استفاده می کنید Infinite Painter می تواند برایتان مفید باشد. از ویژگی های این برنامه نقاشی می توان به قلم مو های طبیعی، ترکیب زیبای رنگ ها، کنترل ها و تنظیمات زیاد، پشتیبانی از لایه ها و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

nero بازدید : 300 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Photoshop Touch for phone

آیا دوست دارید امکانات فتوشاپ را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید؟ Photoshop Touch از شرکت ادوبی بالاخره برای گوشی شما در دسترس است. امکاناتی نظیر لایه بندی، انتخاب دقیق، فیلترها، تنظیم رنگ ها، کات کردن، استامپ، استفاده هوشمندانه از دوربین، پشتیبانی از عکسهای 12 مگاپیکسلی، تلفیق عکسها، رتوش، آرایش و … را با فتوشاپ لمسی در گوشی خود تجربه خواهید کرد.

 

nero بازدید : 212 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Sketch GuruSketch Guru یک برنامه بسیار جالب و زیباست که به وسیله آن می توانید عکس های موجود در گوشی خود را به سرعت و به دلخواه به نقاشی تبدیل کنید. این برنامه 13 حالت مختلف نقاشی مانند انواع مداد رنگی، پاستیل، قلم مو و … را شامل می شود و تنظیم روشنایی، کنتراست ، اشباع رنگ و .. نیز در آن به آسانی صورت می گیرد. در نسخه جدید برنامه می توانید آلبوم های عکس را از سایت هایی مانند فیس بوک و فلیکر به صورت مستفیم وارد کنید تا در زمان صرفه جویی شود.

  • دانلود فایل اصلی
  • حجم : 6.3 مگابایت

  • اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,823
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,079
  • بازدید ماه : 5,079
  • بازدید سال : 168,464
  • بازدید کلی : 828,080