loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 321 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
  • تعداد بازدید:23012
  • 8 نظر

| بهترین و معروف ترین نرم افزار ساخت نسخه بدون نیاز به نصب نرم افزار ها |
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن مي توانيد اقدام به ساخت نرم افزارهاي پرتابل کنيد. نرم افزار VMWare ThinApp معروف ترين نرم افزاري است که تا به حال براي ساخت نسخه پرتابل نرم افزار ها ساخته شده است. در واقع اکثر نرم افزارهايي که بدون نياز به نصب اجرا مي شوند با کمک همين نرم افزار ساخته شده اند. نرم افزارهايي را که شما با کمک اين برنامه خواهيد ساخت به هيچ عنوان نيازي به نصب ندارند و تنها با يک کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شوند. داشتن محيط بسيار ساده يکي از ويژگي هاي بسيار خوب اين نرم افزار به شمار ميرود. اين نرم افزار از سرعت مناسبي براي ساخت نرم افزارهاي پرتابل برخوردار است و بر خلاف ساير نرم افزارهاي پرتابل سازي هيچ گونه آسيبي به ويندوز و قسمت هاي فني آن وارد نمي کند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

nero بازدید : 183 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 دانلود نرم افزار بازیابی پسورد فایل های ZIP  Advanced ZIP Password Recovery 4.0

 

امروزه نرم افزار Win rar به یکی از پرکاربردترین برنامه های فشرده ساز تبدیل شده است.تهیه کنندگان فایل های زیپ جهت حفط امنیت فایل هایشان بر روی فایل های زیپ رمز عبور قرار می دهند.علاوه بر این،امروزه دانلود فایل از اینترنت به یک کار روزمره برای افراد تبدیل شده است و همانطور که می دانید اکثر فایل های دانلود شده از اینترنت به صورت فایل های زیپ هستند که دارای پسورد می باشند.در پست امروز وبسایت  میهن دانلود نرم افزار Advanced ZIP Password Recovery را برای بازیابی و پیدا کردن رمز عبورفایل های زیپ برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

لینک های دانلود

 

.

nero بازدید : 185 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 دانلود 001File Joiner and Splitter v4.0.5 نرم افزار تقسیم و ادغام فایل ها
آیا تا به حال شما هم از آپلود فایل های حجیم یا جابه جایی فایل های حجیم در رنج بودید.دیگر نگران این موضوع نباشید زیرا در پست امروز وبسایت  میهن دانلود، نرم افزاری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم که می توانید فایلهای حجیم را تا 50 گیگا بایت به قسمت های کوچکتر تقسیم کرده و آن ها را ادغام نمایید.نرم افزار 001 File Joiner and Splitter از بهترین نرم افزار ها در تقسیم فایل های حجیم می باشد.با استفاده از این نرم افزار ها دیگر مشکل بروز خطا در اکستراکت فایل ها را نخواهید داشت.این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی بهره می برد و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. 
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از تمام فرمت ها مانند AVI، MPEG، MP3، EXE
پشتیبانی از فایل های با حجم بیش از 50گیگ
امکان ادغام فایل ها بدون نصب نرم افزار
استفاده آسان
سر عت بالا
و....

لینک های دانلود

 

nero بازدید : 211 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 دانلود WinISO Standard 6.2.0.4561 نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های ایمیج
WinISO Standard نرم افزاری قدرتمند برای پردازش فایل های ایمیج CD-ROM شامل ISO وBIN است.با استفده از این نرم افزار می توانید ایمیج های با فرمت ISO وBIN را به فرمت های دیگر تبدیل کنید.نرم افزار WinISO قابلیت ویرایش،اجراء،اکستراکت و ایجاد مستقیم فایل های ISO را دارا می باشد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار WinISO با امکانات مختلف خود برای کار با فایل های ایزو یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه محسوب می شود.نرم افزار قابلیت ساخت ایمیج های قابل بوت سی دی و دی وی دی، ویرایش ایمیج های قابل بوت، تغییر نام فایل های موجود در داخل فایل ایزو، مشاهده و اجرای فایل های درون ایمیج و... را دارا می باشد. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

nero بازدید : 322 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 دانلود WinRAR v4.20 x86/x64 نرم افزار فشرده سازی فایل ها وین رار
| نسخه ی جدید بر روی وبسایت قرار گرفت| 
| آخریت تغییرات تا 27/تیر/1391| 
وین‌ رار (WinRAR) یکی از محبوب ‌ترین و پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای فشرده سازی است. وین‌رار کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار قدرتمند فشرده ساز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.همانطور که می دانید برای صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها مانند آپلود و دانلود فایل ها،صرفه جویی در زمان و... می بایستی فایل های موجود بر روی شبکه اینترنت به صورت کافی فشرده شوند.یکی از برترین و قدیمی ترین نرم افزار های فشرده سازی وین رار می باشد.وین رار محصولی از کمپانی RarLabs می باشد که در سال ۱۹۹۵ عرضه شد. این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RARبوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم 8,589 بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند.اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رمز عبور راحتی برای فایل های فشرده ی خود انتخاب کنید زیرا به گفته ی یوجین راشال و الکساندر راشال،سازندگان این نرم افزار،از الگوریتمی برای رمزنگاری فایل ها برای این نرم افزار استفاده کرده اند که در صورت گم شدن رمز عبور امکان بازگردانی آن نخواهد بود. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

nero بازدید : 253 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دانلود Stellar Phoenix Archive Password Recovery 2.0 نرم افزار بازیابی پسورد فایلهای فشرده
Stellar Phoenix Archive Password Recovery یک نرم افزار بسیار کاربردی و قدرتمند در زمینه بازیابی پسورد فایلهای فشرده می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا هرگونه فایل فشرده مانند فایلهایی که با نرم افزار WinRAR, WinZIP فشرده شده اند را به آسانی بازیابی کنید. در واقع این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های بسیار پیشرفته نوشته شده است و از یک موتور اسکن و جستجوی قدرتمند بهره مند است که می تواند با کمترین میزان خطا و آسیب زدن به فایلها پسوردهای آنها را در سریعترین زمان ممکن بازیابی کند. شما می توانید هرگونه فایل فشرده ای که توسط نرم افزارهای فوق الذکر فشرده شده اند را به آسانی بازیابی کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از رمزنگاری ها و کدگذاری های مختلف برای شناسایی الگوریتم رمز و خود رمز می تواند میزان خطاهای موجود را به حداقل برساند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

 

nero بازدید : 265 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

دانلود DataNumen Advanced Zip Repair 2.0 نرم افزار تعمیر و بازسازی فایلهای فشرده
DataNumen Advanced Zip Repair یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه تعمیر فایلهای فشرده می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا فایلهای فشرده و آسیب دیده ZIP و SFX را به آسانی تعمیر کرده و اطلاعات درون آنها را بازیابی کنید و نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. در واقع توسط این نرم افزار می توانید فایلهای فشرده ای که بیشتر از 4 گیگابایت حجم دارند را نیز بازیابی و تعمیر کنید و از اطلاعات درون آنها بهره ببرید. همچنین این نرم افزار می تواند بصورت دسته ای اقدام به تعمیر فایلها کند و شما می توانید چندین فایل را بصورت همزمان تعمییر کنید و فایلهایی که بر روی فلاپی دیسک , دیسک های فشرده و سی دی رم هستند نیز می توانند توسط این نرم افزار تعمیر شوند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

nero بازدید : 228 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Advanced Archive Password Recovery

Advanced Archive Password Recovery Professional v4.54.48 نرم افزاری پیشرفته جهت باز یابی رمز های عبور فایل های رمز گذاری شده می باشد. حتما شما نیز گاه با این مشکل مواجه شده اید که رمز فایل هایتان از یادتان رفته است و یا نمتوانید فایل های رمز گذاری شده خود را باز نمائید. نرم افزاری که در این پست برای شما عزیزان اماده نموده ایم نرم افزار جهت باز یابی رمز های عبور فایل ها در فرمت های مختلف می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تمامی فایل های رمز گذاری شده خود اعم از فایل های فشرده ، zip , rar و ... را باز نمائید. این نرم افزار به راحتی و آسانی رمز فایل های شما را استخراج کرده و به شما می دهد و شما میتوانید فایل های خود را مشاهده نموده و استفاده نمائید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به سرعت بالا رمز ابی در کمتر از یک ساعت ، پشتیبانی از فایل های حجیم تا 4 گیگ و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

 

nero بازدید : 326 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

WinArchiver

WinArchiver 3.1 نام نرم افزاری حرفه ای جهت فشرده سازی و ارشیو سازی فایل های می باشد. اگر شما نیز به دنیال یک نرم افزار حرفه ای فشرده سازی با پشتیبانی از فرمت های مختلف میباشید ما به شما دوستان عزیز نرم افزار حرفه ای WinArchiver را پیشنها می نمائیم. این نرم افزار حرفه ای را میتوان یک جایزگین مناسب برای فشرده سازی zip ویندوز دانست! این نرم افزار با پشتیبانی از چنید نوع فرمت فشرده سازی از جمله فرمت های zip ،rar ،7z ،iso آسودگی کامل را برای شما عزیزان در استفاده و کار با فایل های فشرده فراهم می نماید. از دیگر قابلیت این نرم افزار میتوان به امکان ایجاد درایو مجازی جهت براخوانی فرمت های فشرده سازی حرفه ای نام برد. همچنین این نرم افزار 200 برابر سریعتر از دیگر نرم افزار فشرده سازی عمل نموده و در سریع ترین زمان نسخه فشرده فایل مورد نظر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، از جمله فرت های پشتیبانی این نرم افزار .zip (WinZip Files), .rar (WinRAR Files), .7z (7z Files), .mzp (Mountable Archive), .iso (CD/DVD Image File), .001 (7z Sub Volume), .arj, .bz2, .bzip2, .gz, .gzip, .tar, .taz, .tbz, .tbz2, .tgz, .tpz, .cab, .cpio, .deb, .lha, .lzh, .rpm, .split, .swm, .wim (Windows Imaging File), .z, .daa (PowerISO File), .bin, .cue, .mdf, .mds, .ashdisc, .bwi, .b5i, .lcd, .img, .cdi, .cif, .p01, .pdi, .nrg (Nero Disc Image), .ncd, .pxi, .gi, .fcd, .vcd, .c2d, .dmg (Apple Disc Image), .bif, .ima, .flp, .uif (MagicISO File) و ... می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

 

nero بازدید : 212 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

MagicRAR Studio

MagicRAR Studio 8.6 Build 4.1.2013.8389 نرم افزاری کاربردی جهت مدیریت و نمایش فایل های فشرده می باشد. با استفاده از نرم افزار حاضر شما قادر به ایجاد فایل اهای فشرده ، تغییر نام ، نمایش ارشیو فایل ها و بسیاری کار های دیگر هستید. این نرم افزار با در اختسار گذاشتن ابزار متفاوت در اختیار کاربران خود انها را بی نیاز از یاد گیری هر اموزش فشرده سازی میکند. شما میتوایند فیل های خود را با عمل کشیدن و رها کردن در نرم افزار فشرده کرده ، یا آنها را در مروگر خود باز کرده و مشاهده نمائید و یا حتی فایل های فشرده قبلی خود را باز کرده و تغییرات مورد نظر را بر روی انها اعمال نمائید. این نرم افزار با استفاده از NTFS فایل های شما را با قدرت و حداکثر فشرده سازی آرشیو می کند. علاوه بر فایل های میتوانید اطلاعات درایو های خود را نیز فشرده سازی کرده و از انها پشتیبان تهیه نمائید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید

 


دانلود فایل اصلی

 

.


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,748
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,004
  • بازدید ماه : 5,004
  • بازدید سال : 168,389
  • بازدید کلی : 828,005