loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 260 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (1)

METAL SLUG 3

نمی دانم بازی Metal Slug را در کنسول هایی مانند پلی استیشن بازی کرده اید یا خیر اما این بازی یکی از هیجان انگیز ترین بازی هاست که احتمالاً اگر آن را بازی کنید تا اتمام بازی از آن دست نخواهید کشید. در بازی Metal Slug 3 چهار کاراکتر متفاوت برای بازی کردن وجود دارد. در طول بازی با تانک ها و هواپیماهای مختلف و حتی شتر ها و فیل های مجهز به اسلحه ماموریت ها را پیش می برید و اسلحه های متفاوتی را امتحان می کنید. نصب این بازی را به تمامی بازی دوستان توصیه می کنیم.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 226 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

رالی مرگبار از آن سری بازی هایی است که پس از کسب محبوبیت زیاد در آیفون حالا در سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده است و می توانید از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید. همانطور که از اسم بازی بر می آید در Death Rally نه تنها با ماشین های مختلف به مسابقه می پردازید بلکه باید با شلیک گلوله و موشک و مواد انفجاری رقیبان خود را از راه به در کنید و همچنین در مقابل شلیک آنها جاخالی بدهید.

این بازی هیجان انگیز نیاز به سیستم عامل اندروید 2.2 و بالاتر، پردازنده حداقل 1 گیگاهرتزی ARM v7 و پردازنده گرافیکی Adreno 205، Mali 400، PowerVR SGX540، Tegra2 یا بالاتر دارد.

پس از نصب فایل apk پوشه Android را در مموری کارت خود کپی کنید و اگر علاقه دارید تمامی خودرو ها و اسلحه ها آنلاک باشد می توانید پوشه موجود در فولدر save را نیز در مموری کارت خود کپی کنید و Yes to All را انتخاب کنید.

 

لینک دانلود فایل اصلی

 

nero بازدید : 276 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

برخلاف بازی های مشابه که هدف اکثر آنها نابود کردن زامبی ها است این بار هدف شما این است که از آسمان امریکا را مورد حمله قرار داده و اکثر شهرهای مهم آن را آلوده کنید. در این بازی از بین  خلبان مختلف یکی را انتخاب می کنید و سراغ  شهر اصلی امریکا می روید؛ در طول مراحل می توانید هواپیمای خود را با بال های بهتر، موتور سریع تر و سوخت بیشتر ارتقا دهید و همچنین با جت های جنگنده دشمن، تانک ها و ضدهوایی ها مبارزه کنید. این بازی بیش از 100 مأموریت مختلف دارد که شما را ساعت ها سرگرم می کند.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 208 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Gangstar Rio: City of Saints

باز هم در اندروگت با یک بازی با کیفیت و جذاب HD دیگر با عنوان گانگستر های ریو: شهر فرشتگان Gangstar Rio: City of Saints به همراه دیتای بازی برای پردازنده های مختلف آمده ایم. در یک جمله می توان گفت که اگر از سری بازی های GTA مانند GTA III که چندی پیش برای دانلود قرار دادیم خوشتان می آید بدون شک از این بازی لذت خواهید برد. محیط بازی در شهر Rio de Janeiro برزیل و در 5 منطقه مختلف این شهر است و در بازی بیش از 60 مأموریت اصلی و چندین مأموریت فرعی برای انجام دادن وجود دارد و گرافیک بازی و گیم پلی آن شاید تا هفته ها و ماه ها شما را سرگرم نگه دارد. مأموریت های بازی شامل کشتن سیاستمداران فاسد، حفاظت از شاهد ها، رساندن بسته های وِیژه، دزدیدن ماشین ها و پیدا کردن کسانی است که قصد کشتن شما را دارند. در این بازی اسلحه های زیادی مانند انواع کلت ها، مسلسل ها، بازوکا ها و نارنجک ها و همچنین وسایل نقلیه متفاوت مانند انواع ماشین های اسپرت، هواپیما ها، هلیکوپتر ها، تانک ها و موتورسیکلت موجود است. یکی دیگر از جذابیت های بازی قابلیت شخصی سازی کاراکتر اصلی بازی است که این کار به وسیله انواع پیراهن ها، شلوارها، کلاه ها، عینک ها و … صورت می گیرد.

 

لینک دانلود

 

دانلود فایل دیتا برای ادرنو

 

nero بازدید : 296 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

SHADOWGUN

آپدیت: نسخه درز کرده 2.1 با مراحل، اسلحه ها و دشمنان جدید جایگزین شد.

باز هم در اندروگت با یک بازی اچ دی فوق العاده گرافیکی و با کیفیت و البته محبوب با نامShadowgun آمده ایم. این بازی که به اعتقاد خیلی ها گرافیکی ترین بازی اندروید خصوصاً با پردازنده جدید و چهارهسته ای Tegra3 است شما را در نقش “جان اسلید” مشهورترین مبارز کهکشان قرار می دهد و مأموریت شما یافتن و کشتن “دکتر ادگار سایمون” مغز متفکر و رهبر ارتش روبات هاست. این بازی علاوه بر دارا بودن گرافیم قابل مقایسه با کنسول های بازی دارای کنترل های بهینه شده برای صفحه نمایش های لمسی است و با دکمه های XPeria Play نیز سازگار است.

 

آموزش نصب:

ابتدا فایل apk نصب را از لینک مستقیم در کادر دریافت کنید و آن را را نصب کنید

حال می توانید دیتا را از طریق WiFi یا اشتراک اینترنت کامپیوتر از خود گوشی دانلود کنید و یا اینکه دیتا را از لینک زیر دانلود نمایید:

لینک دانلود

دانلود فایل دیتا

nero بازدید : 222 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Farm Invasion USA - Premium

موجودات فضایی به مزرعه حمله کرده اند و تنها چیزی که می خواهند ذرت است! در بازی Farm Invasion USA – Premium باید با به کار گیری اسلحه های مختلف و ماشین های درو ذرت قدیمی به نابودی این مهاجمین شکمو بپردازید. موجودات فضایی هم بیکار نیستند و هر از گاهی چندین سفینه را برای مقابله با شما می فرستند که می توانید با اسلحه های متفاوت آن ها را نابود کنید. این بازی از آن جمله بازی های اعتیاد آوری است که اگر در طول روز به کارهای روزمره تان نمی رسید بهتر است سراغش نروید!

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 194 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

Haypi Dragon

بازی Haypi Dragon  یک بازی فانتزی و جذاب است که در آن شما یک معلم اژدهای جوان تنها امید دنیا برای نجات از شر نیروهای خبیث هستید. شما سفر خود را با اژدهایی با نام Roco شروع می کنید و با هدف قرار دادن اژدهاهای خبیث و کسب امتیاز می توانید اژدهای خودتان را قوی تر کنید و قابلیت های جدید به او یاد بدهید. بعضی اوقات با اژدهاهایی قوی تر روبرو می شوید که به اصطلاح رئیس یا Boss هستند و با کشتن آنها به کمک دوستانتان می توانید قابلیت های منحصر به فردشان را کسب کنید. اگر از طرفداران PvP هستید هم در این بازی می توانید به صورت آنلاین با حریفان دوئل کنید.

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 239 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

No Gravity

No Gravity  یک بازی سه بعدی و با گرافیک خوب است که ابتدا برای PSP و آیفون و سپس برای اندروید عرضه شده است. این بازی که دارای گرافیک منحصر به فرد برای گوشی ها و تبلت های دارای پردازنده تگرا3 است در یک محیط فضایی و با سفینه فضایی صورت می گیرد. در این بازی باید از موانع عبور کنید، دشمنان را نابود کنید و مأموریت های مختلف را به انجام برسانید. این بازی دارای 5 کاراکتر، 5 سفینه فضایی مختلف و 31 مأموریت مختلف است و بر روی تمامی گوشی ها وتبلت های با پردازنده مناسب کار می کند.

 

لینک دانلود

 

دانلود فایل دیتا

 

nero بازدید : 270 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

X-Bugs

یک اشتباه کوچک در آزمایشگاه دکتر ایکس باعث می شود تعداد زیادی از حشرات جهش یافته رها شده و دنیا در معرض نابودی قرار بگیرد! این موجودات حالا قدرتمند به سرعت تکثیر یافته و رشد می کنند و وظیفه شماست تا دنیا را از شر آنها نجات دهید. این بازی دارای 60 مرحله متفاوت با 3 غول حشرات است که باید پشت سر بگذارید. همچنین در حالت پایان ناپذیر بازی می توانید هر چقدر خواستید مقاومت کنید و رکورد بزنید. بیش از 20 نوع حشره در این بازی وجود دارد که هر کدام قدرت های مخصوص خود را دارند پس مواظب باشید تا غافلگیر نشوید

 

لینک دانلود

 

nero بازدید : 217 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

BOMBSHELLS HELL'S BELLES

 اگر به دنبال یک بازی هواپیمایی جنگی خوب می گردید BOMBSHELLS: HELL’S BELLES را نیز امتحان کنید. این بازی اچ دی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است دارای بیش از 200 نوع هواپیما، موشک و لیزر است که باید علیه دشمنان بی رحم به کار بگیرید. یکی از مهمترین ویژگی های این بازی قابلیت بازی کردن با دوستان است؛ به این ترتیب که می توانید هم با یکدیگر به جنگ دشمنان قوی تر بروید و هم در یک دوئل هوایی به مبارزه با یکدیگر بپردارید.

 

لینک دانلود

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,796
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,052
  • بازدید ماه : 5,052
  • بازدید سال : 168,437
  • بازدید کلی : 828,053