loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 229 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
بازی اندروید
بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

nero بازدید : 260 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

8th Floor-Secret of Castleبازی طبقه هشتم: راز قلعه یا 8th Floor: Secret of Castle برای دوستداران بازی های فکری ساخته شده است. در این بازی چرخ دنده های قرمز رنگ به صورت دائم در حال چرخش هستند و وظیفه شما چیدن چرخ دنده ها به صورتی است که قدرت به مقصد انتقال یابد و پرچم به اهتزاز در بیاید. این بازی دارای صد مرحله متفاوت است که هوش و استعداد شما را به چالش خواهد کشید.

 


nero بازدید : 344 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

 

بازی Razor Salvation THD Tegra v1.0.7 بازی ماندگاری خواهد بود که با گرافیک خوب برای اندروید عرضه شده است.بازی را با نقش Dropship  یک فرمانده نظامی شروع می کنید.

در بازی Razor Salvation THD Tegra v1.0.7 شما سلاح به دست به کمک مردم رفته و انها را نجات می دهید.

توجه داشتید باشید که این بازی بر روی پردازنده های Tegra 3 قابلیت اجرا را دارد.

 

nero بازدید : 795 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Little Generals v2.2.9 امده است تا لحظه های خوبی را بین شما و دوستانتان ایجاد کند.شما در بازی Little Generals v2.2.9 می توانید  ژنرال  خود را برگزینید پس از ان نوبت به سلاح های جنگی شما می رسد شما در این بازی بایست سلاح خود را انتخاب کرده که تانکی قدرتمند می باشد.

سپس بر روی ان ابزار های دیگر نصب کنید و به جنگ بروید.شما می توانید با دوستان خود به صورت انلاین بازی کنید .

این بازی دارای انیمیشن های جالب و دوست داشتنی است که شما را جذب خود خواهد کرد

 

nero بازدید : 284 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی زیبای WWII Defense Zombie Version v1.0.3 یک بازی اکشن و هیجان انگیز برای اندروید می باشد.بازی که در ان از شیوه و روش جنگ جهانی دوم الگو برداشته است.

در این بازی شما بایست زامبی های نازی را نابود کنید سلاح های در اختیار شما قرار می گیرد.این سلاح ها همان سلاح های هستند که در جنگ جهانی مورد استفاده قرار می گرفتند.

بازی WWII Defense Zombie Version v1.0.3 با گرافیک بالا و امکاناتی چون نبرد هوایی و استفاده از نقشه اماده بارگذاری می باشد.

 

nero بازدید : 306 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Paradise Island 1.2.29 یک بازی بسیار جالب برای کسانی که دوست دارند چیزی بسازند.شما در این بازی یک جزیره می سازید و در این جزیره می توانید مکان هایی مانند هتل ، کافی شاپ ، مرکز خرید و … بسازید و صنعت گردشگری خود را رونق بدهید.همچنین شما در این بازی می توانید یک امپراطوری برای خود بسازید تا با دوستان خود به رقابت بپردازید.شما میتوانید این بازی بسیار جذاب و زیبا را از سایت اندروگت دانلود کنید.

 

nero بازدید : 271 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

قطعا شما بازی استراتژیک در کامپیوتر به صورت شبکه بازی کردید و میدونید که چه کیفی میده ! امروز یه بازی فوق العاده ی عالی برای شما کاربران عزیز آماده کردیم که میشه گفت هم استراتژیک و هم شبکه ای اما با گوشی و تبلت !! بازی Heroes of Order and Chaos Online v1.0.7 همانند بازیهایی هست که توی کامپیوتر انجام میدادید حالا این بازی استراتژیک که میشه گفت چیز کمتری از بازیهای کامپیوتری ندارد میان گوشی و تبلت های اندروید آمده تا بتوانید یک بازی داغ را به صورت شبکه با دیگر دوستان اندرویدی خود انجام دهید.

 

nero بازدید : 240 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

در این بازی Animal Collections شما باید مدیریت جنگل را بر عهده بگیرید و با بهبود شرایط زندگی برای آن ها باعث رشدشان شوید.بیش از ۱۲۰ حیوان کمیاب و افسانه ای, امکان فرستادن حیوانات به جنگل برای گشت و گذار و کشف حیوانات جدید و … از امکانات دیگر این بازی سرگرم کننده میباشد.به شما کاربران عزیز اندروگت پیشنهاد میکنیم که این بازی زیبا را دانلود کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

 


nero بازدید : 269 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Shipwrecked یک بازی بسیار زیبا و جالب است که کشتی شما در این بازی غرق می شود و به ته دریا میرود.مسافران کشتی به ناچار به یک جزیره ی متروک و بدون سکنه پناه می برند.حال شما مامور این هستید که در این جزیره ی متروک تمدن بنا کنید و به جزیره ی خود رونق ببخشید.این بازی با گرافیک بالا و گیم پلی روان تبدیل به یکی از بازی های محبوب آندروید شده است.

 

nero بازدید : 275 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال یک بازی اکشن و جنگی و همچنین استراتژیک هستید بدون شک بازی Arcane Empires 8.1.1 یکی از بهترین بازی ها در این نوع سبک می باشد.شما در این بازی باید با استفاده از سحر و جادو برای خود شهر بسازید و ارتشی برای خود بسازید تا از آن در برابر هجوم دشمنان خارجی محافظت کنید.در این بازی می توانید امپراطوری خود را با کارهایی نظیر ساخت مستعمره بزرگ و قدرتمند ، تسخیر دشمنان و جزایر در سراسر جهان و شرکت در مسابقات گسترش دهید.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,817
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,073
  • بازدید ماه : 5,073
  • بازدید سال : 168,458
  • بازدید کلی : 828,074