loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 300 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

 ساعت بیدار باش یا هشدار دهنده ی Good Morning 2.5 یکی از بهترین برنامه ی ها هشدار دهنده ی باشد که برای سیستم عامل اندروید طراحس شده است.شما با استفاده از این برنامه میتوانید تععین کنید که در چه ساعتی چه آهنگ یا زنگ و یا متن از پیش نوشته شده را برای شما به صدا در بیارد.این نرم افزار کاربردی بروی گوشی های آندروید ۲٫۱ به بالاتر قابل نصب است.

 

nero بازدید : 315 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

رم افزار Solid Explorer را قطعا می شناسید که یکی از بهترین و زیباترین فایل منیجر ها برای سیستم عامل اندروید می باشد.نسخه های قبلی این نرم افزار را در پست های قبلی برای شما کاربران عزیز قرار قرار داده بودیم و حالا نسخه ی کامل این برنامه یعنی 1.4.1 را برای شما قرار دادیم.قطعا می دونید که سیستم عامل اندروید فایل منیجر ندارد پس میشه گفت که این برنامه ی بسیار بسیار کاربردی برای شما مفید خواهد بود.

نکته : برای کارکرد صحیح نرم افزار ، قبل از نصب می بایست نرم افزار Busybox را هم بر روی گوشی خود نصب داشته باشید که این نرم افزار هم در فایل دانلودی موجود است .

 

nero بازدید : 207 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

برنامه ی Easy Voice Recorder Pro 1.5.6 یک برنامه ی عالی و فوق العاده برای ضبط صدا می باشد.این نرم افزار قادر است تا صداها را با فرمت MP3 و  ACC ضبط و نگهداری کند.همچنین این نرم افزار قادر است تا نیوز را از صدای شما حذف کند و یک صدای واضح و سالم به شما تحویل دهد.در ضمن این برنامه قادر است تا صداها را برای دیگران نیز بلوتوث کند.

nero بازدید : 325 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر به محیط ویندوز مخصوصا ویندوز 8 علاقه ی خاصی دارید خب پس خیلی راحت میتونید تا تم مخصوص ویندوز 8 را با برنامه ی Windows 8 for Android  در گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید.شما می توانید قسمت های مختلفی را برای دسترسی به نرم افزار های مورد علاقه بر روی هوم اسکرین خود ایجاد نمایید و به نرم افزار هایی مانند مرورگر، تماس، اس ام اس، ایمیل و … دسترسی مستقیم داشته باشید.

nero بازدید : 276 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر شما گوشی اندرویدی دارید پس دیگه نیازی به خرید روزنامه و یا گوش کردن به اخبار ندارید.با برنامه ی فوق العاده ی Khabargardi 1.8 اخبار روزی ایران و جهان با زبان فارسی در اختیار شماست فقط تنها چیزی که شما نیاز دارید اینترنت گوشی می باشد.

از قابلیت های این نرم افزار فوق العاده می توان به موارد زیر اشاره کرد

* دسته بندی اخبار بر اساس موضوع
* اطلاع از پربازدیدترین و مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته
* دسته بندی اخبار بر اساس منبع خبر
* امکان به اشتراک گذاری اخبار
* امکان افزودن خبر ها به علاقه مندی ها
* نمایش متن کامل خبر
* نمایش تاریخ ها به شکل شمسی
* نمایش تصاویر داخل خبر
* امکان بروز رسانی منابع خبری
* امکان ذخیره و مرور خبر ها به صورت آفلاین

 

nero بازدید : 226 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Fabrik Pro cloud ebook reader 1.43 یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای خواندن کتاب های الکترونیکی می باشد.در این برنامه اگر شما کتابی را باز کنید و مثلا تا صفحه ۱۰ آنرا مطالعه کنید و سپس از برنامه بیرون بیایید در مراجعه بعدی به برنامه میزان درصد خوانده شده از کتاب را نمایش خواهد داد و می توانید کتاب را از ادامه آن بخوانید.

nero بازدید : 279 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (1)

با استفاده از Vocre Translate Voice & Text v1.0.873 قادر خواهید بود مشکلات آموختن زبان سایر کشور ها برای برطرف کردن نیاز های خود را به طور کلی حل کنید.این برنامه قادر است با استفاده از صوت آن را به گونه نوشتاری به سایر زبان ها بر روی صفحه گوشی اندروید شما به نمایش بگذارد یا به صورت برعکس !!

nero بازدید : 228 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که گاهی اوقات نیازمند این باشید تا از صفحه ی گوشی خود عکس بگیرید اما اطلاع چندانی از این موضوع ندارید.شما با برنامه ی Screenshot Ultimate Pro 2.5.1 میتوانید به راحتی از صفحه ی گوشی خود اسکرین شات تهیه کنید.نرم افزار های مختلفی برای این کار وجود دارد که قادر هستند از صفحه گوشی آندرویدی شما اسکرین شات تهیه کنند اما همگی نیازمند به روت می باشند اما شما با استفاده از این برنامه بدون نیاز به روت میتوانید به راحتی از گوشی خود عکس بگیرید.

nero بازدید : 181 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده قدرتمند CamScanner -Phone PDF Creator 1.7.0.20121225 یکی از برترین برنامه های اسکن متون میباشد که با بیش از 40 میلیون کاربر اندرویدی به یکی از بهترین نرم افزار های اندرویدی جهان تبدیل شده است.برنامه قابلیت اسکن متون و ذخیره با فرمت های jpeg و pdf را دارد کیفیت اسکن بسیار بالا می باشد.

برخی از امکانات این نرم افزار :

* توانایی اسکن و مدیریت متون و صفحات وب
* سرعت بالا در اسکن متون
* توانایی شناسایی قسمت های بی استفاده از تصویر با الگوریتم پردازش تصویر هوشمند
* افزایش رنگ : تنظیم رنگ و روشنایی در نهایت ایجاد تصاویر واضح و قابل تشخیص به صورت خودکار
* ایجاد PDF : پیش نمایش و ایجاد فایل های PDF
* دارای بیش از ۱۰ اندازه برای صفحات pdf مانند : a4 ، a3 ، b2 و …
* توانایی فکس اسکن ها
* توانایی ارسال از طریق ایمیل
* قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

 

nero بازدید : 194 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

شما با استفاده از برنامه ی GIF Show 3.18 میتوانید فایل های متحرک و GIF را به راحتی مشاهده کنید.ا این برنامه خواهید توانست به کمک دوربین گوشی، فیلم ها را بطور سریع تبدیل به تصاویر متحرک کنید.شما میتوانید این برنامه ی بسیار جالب را از اندروگت به صورت رایگان دریافت کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1332
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,836
  • باردید دیروز : 818
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,092
  • بازدید ماه : 5,092
  • بازدید سال : 168,477
  • بازدید کلی : 828,093