loading...
دانلود شاتل ،بهترین مرجع دانلود ها
مشکلات بازدید کنندگان

با سلام و خسته نباشید به تمام بازدید کنندگان عزیز....


نظرات رسیده در مورد سوالات هک و مشکلات کامپیوتر که از ما پرسیدند و ما هم به همین دلیل  و به در خواست شما آدی یاهو خود را می گذاریم تا در مواقع سوال در مورد هک و مشکلات کامپیوتری خویش به ما مراجعه کنید.....:)


ID Yahoo: erfantakta@yahoo.com


gmail : erfantak2012@gmail.com


ما در  ساعات 1 تا 6 بعد از ظهر در مسنجر یاهو آنلان هستیم.........


با آرزوی موفقیت برای شما

آخرین ارسال های انجمن
nero بازدید : 289 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)
  • Android Developers آندروید توسعه دهندگان
  • Android Open Source Project پروژه منبع باز آندروید
  • Android 4.2: A new flavor of Jelly Bean. آندروید 4.2: طعم باقلا ژله.

    Android 4.2 takes the speed and simplicity of Jelly Bean to a different level – a completely new camera experience that's beyond smart, a new form of typing that helps you power through your messages, and much more. آندروید 4.2 طول می کشد به سرعت و سادگی از ژله باقلا را به سطح متفاوت - کاملا جدید تجربه دوربین است که فراتر از هوشمند، شکل جدیدی از تایپ کردن است که به شما کمک می کند تا از طریق پیام های خود را قدرت، و خیلی بیشتر.

    Simple, Beautiful and Beyond Smart ساده، زیبا و فراتر از هوشمند

    One tablet, many users. یک قرص، بسیاری از کاربران است.

    It's your fully customized tablet. این رایانه لوحی خود را به طور کامل سفارشی است. And theirs, too. و ایشان، بیش از حد. With support for multiple users, you can give each person their own space. با پشتیبانی برای کاربران مختلف، شما می توانید به هر شخص فضای خود را. Everyone can have their own homescreen, background, widgets, apps and games – even individual high scores and levels! حتی فردی از نمرات بالا و سطح - هر کس می تواند خود را صفحه اصلی، پس زمینه، ویجتها، برنامهها و بازی ها! And since Android is built with multitasking at its core, it's a snap to switch between users – no need to log in and out. و از آنجا که آندروید با چند وظیفهای در هسته ی اصلی آن ساخته شده است، آن را به یک ضربه محکم و ناگهانی به سوئیچ بین کاربران - بدون نیاز به ورود به سیستم در داخل و خارج است. Available only on tablets. فقط در قرص.

    یک قرص، بسیاری از کاربران
    تلفن به اشتراک گذاشتن در تلویزیون

    Share what's on your phone on the big screen. به اشتراک بگذارید بر روی تلفن خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ است.

    Android 4.2 allows devices to enable wireless display. آندروید 4.2، اجازه می دهد تا دستگاه برای فعال کردن صفحه نمایش بی سیم. You can share movies, YouTube videos, and anything that's on your screen on an HDTV. شما می توانید فیلم ها، فیلم ها یوتیوب، و هر چیزی که بر روی صفحه نمایش خود را بر روی یک HDTV به اشتراک بگذارید. Just connect a wireless display adapter to any HDMI-enabled TV to mirror what's on your screen quickly and easily. فقط یک آداپتور نمایش بی سیم به هر HDMI مجهز به TV متصل به آینه آنچه بر روی صفحه نمایش خود را به سرعت و به آسانی.

    معرفی افکار پوچ

    Daydream. افکار پوچ.

    Daydream lets your Android device display useful and delightful information when idle or docked. افکار پوچ به شما اجازه می دهد سیستم عامل Android صفحه نمایش خود را به اطلاعات مفید و لذت بخش زمانی که بیکار یا لنگر انداخت. Show off your photo albums, get the latest news from Google Currents, and more. نشان دادن آلبوم های عکس خود را، دریافت آخرین اخبار از جریان گوگل، و بیشتر.

    اطلاعیه ارتقا

    Expandable, actionable notifications. ارتقا، اطلاعیه ها عملی است.

    Android has always put you in control when it comes to staying notified and connected. آندروید همواره شما را در کنترل قرار داده و از زمانی که آن را به ماندن مطلع و متصل می آید. Just swipe down from the top of the screen to see all your notifications in one place. فقط ضربه تند وشدید زدن را از بالای صفحه نمایش برای دیدن همه ی اعلان ها خود را در یک مکان. Late for a meeting or missed a call? دیر در یک جلسه و یا یک تماس از دست رفته؟ Take action in an instant directly from the notifications shade. اقدام از طریق مسنجر به طور مستقیم از سایه اطلاعیه.

    Fast and smooth. سریع و صاف است.

    We put Android under a microscope, making everything feel fast, fluid, and smooth. ما اندروید را در زیر میکروسکوپ قرار داده است، و همه چیز را احساس سریع، مایع، و صاف است. With buttery graphics and silky transitions, moving between home screens and switching between apps is effortless, like turning pages in a book. با گرافیک روغنی و انتقال های ابریشمی، در حال حرکت بین صفحه نمایش و سوئیچینگ بین برنامه گردیده است، مانند تبدیل صفحات در یک کتاب است.

    More reactive and uniform touch responses mean you can almost feel the pixels beneath as your finger moves across the screen. پاسخ لمس واکنش پذیر تر و یکنواخت معنی است که شما تقریبا می توانید احساس پیکسل در زیر به عنوان حرکت انگشت خود را در سراسر روی صفحه نمایش. Jelly Bean makes your Android device even more responsive by boosting your device's CPU instantly when you touch the screen, and turns it down when you don't need it to improve battery life. ژله باقلا باعث می شود دستگاه خود را اندروید و حتی بیشتر پاسخگو با افزایش CPU دستگاه شما بلافاصله زمانی که صفحه نمایش را لمس می کنی، و تبدیل آن را هنگامی که شما به آن نیاز نیست برای بهبود عمر باتری است.

    پرتو

    Beam photos and videos. عکس ها و فیلم ها پرتو.

    With Android Beam on Jelly Bean you can now easily share your photos and videos with just a simple tap, in addition to sharing contacts, web pages, YouTube videos, directions, and apps. با پرتو آندروید بر روی لوبیا ژله شما در حال حاضر به راحتی می توانید عکس ها و ویدیوهای خود را تنها با یک ضربه ساده به اشتراک بگذارید، در علاوه بر این به مخابرات اشتراک گذاری، صفحات وب، فیلم های یوتیوب، جهت، و برنامه. Just touch two NFC-enabled Android devices back-to-back, then tap to beam whatever's on the screen to your friend. فقط لمس دو دستگاه مجهز به NFC آندروید بازگشت به عقب، پس از آن به پرتو هر آنچه بر روی صفحه نمایش را به دوستان خود ضربه بزنید.

    ویدجت

    Widgets work like magic. ابزارک مانند سحر و جادو کار می کنند.

    With Jelly Bean it's now even easier to personalize your home screen. با ژله باقلا سبز، آن را در حال حاضر حتی آسان تر صفحه اصلی خود را به فرد است. As you place widgets on the screen, everything else automatically moves to make room. به عنوان ویدجت شما را بر روی صفحه نمایش، هر چیز دیگری به طور خودکار حرکت می کند را به اتاق. When they're too big, widgets resize on their own. هنگامی که بیش از حد بزرگ است، ویدجت خود را تغییر اندازه. Interacting with your favorite apps and customizing your home screen has never been easier. تعامل با برنامه های مورد علاقه خود را در صفحه اصلی خود را سفارشی شده است هرگز آسان تر است.

    Accessibility. دسترسی

    Enable screen magnification to easily zoom or pan the entire screen to get a closer look. فعال بزرگنمایی صفحه نمایش به راحتی زوم و یا حرکت کل صفحه نمایش یک نگاه نزدیک به. Visually impaired users can now enter full-screen magnification with a triple-tap on the screen, and even type and interact with the device while zoomed in. Blind users can use Gesture Mode to reliably navigate the UI using touch and swipe gestures in combination with speech output. در دید مشکل کاربران در حال حاضر می تواند تمام صفحه بزرگنمایی با یک شیر سه گانه بر روی صفحه نمایش را وارد کنید و حتی نوع و تعامل با دستگاه در حالی که وارد کاربران نابینا می توانند از حالت حرکت به قابل اعتماد حرکت با استفاده از UI لمسی و حرکات ضربه تند وشدید زدن در ترکیب با استفاده از زوم خروجی سخنرانی.

    Best of Google گوگل

    Live in the Now. زندگی در حال حاضر.

    Google Now brings you the information you need, when and where you need it, before you even ask. گوگل در حال حاضر شما به ارمغان می آورد اطلاعاتی که شما نیاز دارید، هنگامی که و هر کجا که شما به آن نیاز دارید، قبل از اینکه شما حتی بپرسید. Google Now tells you today's weather before you start your day, or when the next train will arrive as you're standing on the platform. گوگل در حال حاضر به شما می گوید آب و هوای امروز قبل از اینکه شما شروع روز خود را، و یا زمانی که قطار بعدی خواهد رسید که شما در حال ایستاده بر روی پلت فرم. With the latest version, you can see popular photo spots nearby, track packages easily, get information about upcoming movies, and much more. با آخرین نسخه، شما می توانید در نزدیکی لکه های عکس محبوب بسته های به راحتی، بدست آوردن اطلاعات در مورد فیلم های آینده، و خیلی بیشتر.

    See what's new in Google Now . ببینید چه چیزی جدید در گوگل در حال حاضر .

    A new look for Google Search. نگاه جدید برای جستجو در گوگل است.

    It's easier than ever to quickly get answers, explore, and browse search results. آن را آسان تر از همیشه به سرعت دریافت پاسخ، اکتشاف، و فهرست نتایج جستجو است. Android also lets you search the web with your voice, and it's convenient for getting quick answers on the fly. آندروید همچنین به شما اجازه می دهد جستجو در وب شما را با صدای خود را، و آن را مناسب برای گرفتن پاسخ سریع در پرواز است. It speaks back to you and is powered by the Knowledge Graph , bringing you a precise answer if it knows it, and precisely ranked search results, so you can always find out more. این صحبت می کند به شما است و توسط طراحی نمودار دانش ، آوردن شما پاسخ دقیق اگر آن را می داند، و دقیقا رتبه بندی نتایج جستجو، به طوری که شما همیشه می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در.

    Amazing Photo Sphere camera عکس های شگفت انگیز کره دوربین

    Up, down and all around you, it's like no camera you've ever seen. بالا، پایین و همه در اطراف شما، آن را شبیه هیچ دوربین شما تا کنون دیده ام. With Android 4.2, snap pictures in every direction that come together into incredible, immersive photo spheres that put you right inside the scene. با Android 4.2، عکس ضربه محکم و ناگهانی در هر جهت که گرد هم می آیند به باور نکردنی، حوزه همهجانبه عکس که شما را در داخل صحنه. View your photo spheres right on your phone, share them on Google+ with your friends and family, or even add them to Google Maps for the world to see. نمایش حوزه عکس خود را بر روی گوشی خود، آنها را در + Google به اشتراک با دوستان و خانواده خود را، و یا حتی آنها را به نقشه های گوگل برای جهان برای دیدن.

    Explore incredible photo spheres from photographers around the world. کشف حوزه های عکس های باور نکردنی از عکاسان در سراسر جهان است.

    حوزه عکس
    براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

    اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مایل به گذاشتن مطالب در مورد هک سایت ها هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 1333
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 1,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,121
  • بازدید ماه : 6,794
  • بازدید سال : 170,179
  • بازدید کلی : 829,795